Serija#470 Kodėl žmonės PERKA?💡

Kai norime parduoti savo produktą, paslaugą ar verslo galimybę, turime tris LABAI VEIKSMINGUS būdus tai padaryti:



#1. EMOCIJA


Apie 50% žmonių perka emociškai, todėl turi perduoti jausmą, kai jiems parduodi. Jei jie pajaus tavo entuziazmą ir energiją, jie taip pat pajaus tą patį ir norės to, ką tu siūlai. Kaip galėtum susieti emocijas su tuo, ką tu parduodi?


#2. LOGIKA


Kiti 25% žmonių perka logiškai, jiems reikia žinoti visus faktus ir informacija pagrįsti savo prikimo sprendimą. Jei gali paaiškinti, kuo tavo produktas jiems bus naudingas ir kodėl jiems APSIMOKA jį pirkti - jie priims sprendimą, kad jiems to reikia.


#3. BAIMĖ


Likę 25% žmonių priks tik tada, jei pajaus baimę. Baimės jausmą dažniausiai sukelia TRŪKUMAS ir SKUBUMAS. Pavyzdžiui, jei yra ribotas produkto ar paslaugos kiekis, tada atsiranda baimė, kad pritrūks ir klientas suskumba įsigyti. Taip pat, jei yra ribotas laikas, per kurį galima įsigyti produktą, tada atsiranda baimė, kad nesuspės ir vėl klientas suskumba įsigyti produktą ar paslaugą.


Pats GALINGIAUSIAS būdas parduoti yra sujungti visus šiuos tris būdus į vieną!



Tavo draugas ir partneris sėkmėje

Gediminas Grinevičius - Verslo Treneris


⏰⏰⏰ STARTUOJAM JAU ŠIANDIEN - DAR GALI PRISIJUNGTI! ⏰⏰⏰


Kovo 20 dieną startuoja - 7 Dienų Socialinės Medijos Iššūkis!

 

Ar norėtum gauti apčiuopiamus rezultatus socialinėje medijoje per trumpą laiką?

 

Ar norėtum užtikrinti, kad kievieną dieną padarytum Pinigus Generuojančius Veiksmus savo verslui?

 

Ar norėtum labiau savimi pasitikėti darant video ir postus socialinėje medijoje?

 

Ar norėtum pradėti kurti turinį ir tapti žmonių pritraukimo meistru?

 

TADA 7 DIENŲ SOCIALINĖS MEDIJOS IŠŠŪKIS YRA SKIRTAS TAU!

 

Tai INTENSYVUS kursas internetu, ku