top of page

Serija #938 Ar tavo EGO kainuoja tau pinigus tinklinio marketingo versle?

Kaip lyderiai mes kartais galime pasakyti tam tikrus dalykus savo komandai, kas mums gali po to kainuoti daug pinigų ir kenkti mūsų verslo augimui.


Suprantama, kad visi žmonės nedirbs vienodai ir kiekvienas lyderis turi savo mėgstamas ir ne tokias mėgstamas strategijas versle.


Bet turime suprasti vieną dalyką:


KAI ESI LYDERIS ŽMONĖS KLAUSO TAVĘS.


Ir jei tu, kaip lyderis, pradedi kritikuoti tam tikras strategijas, aiškinti, kad tu tokių strategijų nemėgsti arba nenaudoji, ir kitaip agituoji prieš jas, tada tavo komandos nariai paklausys tavo patarimo ir NEDARYS tų veiksmų.


Todėl turi PAGALVOTI: ar tai tik mano nuomonė ar ši strategija iš tikrųjų neveikia.


Laikas nuo laiko girdžiu ir matau, kaip tinklinio marketingo lyderiai PASISAKO prieš tokius dalykus kaip:

  • Žinučių nepažįstamiems žmonėms rašymą

  • Live transliacijų darymą

  • Produkto pardavimus

  • Verslo galimybės siūlymą nepavartojusiam produkto

  • Lankstinukų naudojimą

  • ir tt.

Turi savęs paklausti, "jei žmonės, kurie uždirba šimtus tūkstančių ar net milijoną eurų per metus tinklinio marketingo versle skatina naudoti šias strategijas savo komandas, ar AŠ uždirbdama (-as) tūkstantį eurų per mėnesį, turiu teisę kritikuoti tokias strategijas?"


Aš suprantu, jei tu BIJAI tai daryti, TINGI tai daryti, ar NEMOKI to daryti, čia tavo pasirinkimas, bet dėl Dievo meilės, nesakyk savo komandai to nedaryti, nes jie gal būtų panaudoję tas startegijas ir uždirbę pinigų sau ir tau!


Atsimenu, kai su Rita pradėjome tinklinio marketingo versle prieš 12 metų, nusprendėme padaryti verslo pristatymą vietiniame bendruomenės centre. Rezervavome salę, atsispausdinome kelis šimtus lankstinukų ir juos po visą rajoną išmėtėme į pašto dėžutes. Atėjo pristatymo diena ir į ją neatėjo nei vienas žmogus.


Tą dieną mes nusprendėme, kad lankstinukai neveikia ir ateinančius 10 metų AIŠKINOME komandai, kad lankstinukų naudoti neverta, nes tai neveikia. Bet prieš kelis metus, atostogų metu skaičiau vienos tinklinio marketingo milijonierės knygą, ir spėk kokią strategiją ji parekomendavo? TAIP! Lankstinukus!


Bet lankstinukai turėtų būti dalinami minimum 8 savaites iš eilės tą pačia dieną ir tada žmonės pradeda į juos kreipti dėmesį.


Koks istorijos moralas? Mes neteisingai panaudojome šią strategiją ir nusprendėme, kad tai neveikia ir tada daug metų NELEIDOME komandai to daryti, ko pasekoje, tikrtiausiai praradom ne vieną tūkstantį eurų pajamų, nes gal mūsų komandos nariams būtų pasisekę, bet dėl mūsų AGITAVIMO jie tos strategijos NEPANAUDOJO.



Tavo draugas ir partneris sėkmėje

Gediminas Grinevičius - Verslo Treneris


 

[NAUJAS KURSAS] "Pardavimų Stovykla" Balandžio 22 dieną 11:00-19:00val. Lietuvos laiku - bilietai žemiausia "Early Bird" kaina http://pardavimustovykla.lt/



💎 Norėtum ateinančius 12 mėnesiu dirbti asmeniškai su manimi? DEIMANTINIS KLUBAS https://www.tinklinismarketingas.lt/deimantinisklubas 💎


🔝🔝🔝 Prisijunk prie Numeris #1 Tinklinio Marketingo mokymų bendruomenės Lietuvoje - Čempionų Lyga čia http://cempionulyga.lt/ ir sukurk PROVERŽĮ savo versle! 🔝🔝🔝


Ar jau turi knygą "LAISVĖ, daryti tai, kad patinka"


👉 Lietuvoje:


👉 UK ir į kitas šalis : https://www.tinklinismarketingas.lt/laisve


66 peržiūros0 komentarų

Naujausi įrašai

Rodyti viską
bottom of page