Labai tikiuosi, kad tau pasiseks ir pirmoji tavo tinklinio marketingo kompanija tau bus ir paskutinė, su ja bendradarbiausi ateinančius 20-30 metų ir būsi labai sėkminga.
Bet kartais taip atsitinka, kad dėl vienokių ar kitokių priežasčių reikia kompaniją pakeisti. Tada žmonės dažnai pradeda nerimauti, kaip tai atrodys, ką pagalvos kiti ir t.t.
Pirmas dalykas, kurį turi suprasti yra tai, kad žmonės yra užsiemę savo gyvenimais ir dauguma net nepastebės, kad tu pakeitei kompaniją. Jei aš paimčiau 50 tavo Facebook draugų atsitiktine tvarka ir paklausčiau tavęs kokius darbus jie dirba ir su kokiomis kompanijomis, ar sugebėtum atsakyti? Tikriausiai ne. Lygiai taip ir tavo draugai net nepastebės.
Taip pat jei darai marketingą teisingai, tai yra nenaudoji kompanijos pavadinimo ir produkto pavadinimo savo socialinės medijos postuose ir video, tada, net pakeitus kompaniją tavo marketingas nepasikeičia. Visada turėtum TU būti "prekės ženklas" tavo postuose, o ne tavo kompanija ar produktas. Tokiu atveju, net jei tavo kompanija užsidarytų ir tau reikėtų pradėti dirbti su kita kompanija, tu neturi visiškai keisti savo marketingo.
Taip pat, jei jautiesi, kad tau bus nemalonu siūlyti verslą žmonėms, kuriems siūlei savo paskutinę kompaniją, tu visada gali naują kompaniją statyti su naujais žmonėmis. Yra ne vienas tinklinio marketingo lyderis, kuris išėjo į kitą kompaniją ir nepalietė nei vieno žmogaus iš savo senos kompanijos, o pastatė naują komandą su naujais žmonėmis.
Net jei kviesi draugus, pažįstamus ir bendradarbius į naują kompaniją ir jie paklaus, kodėl išėjai iš pirmos kompanijos ar net kelių kompanijų, su kuriomis bandei dirbti, gali atsakyti, kad tu darei "namų darbą" ir norėjai patikrinti keletą kompanijų ir jų produktus, kad atrastum tau geriausią variantą ir dabar radai kompaniją, su kuria nori susieti savo ateitį.
Tavo draugas ir partneris sėkmėje
Gediminas Grinevičius - Verslo Treneris
TINKLINIO MARKETINGO SĖKMĖS STOVYKLA
#1 Pamoka: Socialinės medijos išvaizdos pagerinimas. Kaip save efektyviau pateikti socialinėje erdvėje, kad sudominti ir pritraukti žmones savo profiliu/puslapiu.
#2 Pamoka: Facebook grupės ir kaip jas naudoti verslo plėtrai. Kaip susikurti grupes, kokias grupes, kokia informaciją į jas dėti, kad pritraukti klientų ir verslo partnerių?
#3 Pamoka: Facebook LIVE ir kaip juos daryti profesionaliai ir efektyviai. Kur galima pritaikyti šias gyvas transliacijas, apie ką šnekėti, kaip maksimaliai išnaudoti sukurtus video.
#4 Pamoka: PROSPEKTINGAS - kaip pakviesti žmones į verslą, kad jie susidomėtų ir, kad tai būtų dublikuojama komandos. Žingsnis po žingsnio nuo pirmo kontakto iki žmogaus užregistravimo jūsų komandoje.
#5 Pamoka: MARKETINGAS - kaip padaryti, kad žmonės ateitų pas jus, o ne jūs jų ieškotumėte? Išmok pritraukti žmones "smalsumo postais" ir turinio kūrimu.
#6 Pamoka: Kaip sėkmingai padėti naujam žmogui pradėti versle. Pirmas skambutis su nauju komandos nariu, ką ir kaip sakyti, ko klausti, ką paaiškinti, kad naujas komandos narys pradėtų sėkmingai dirbti + PIRMŲ 7 DIENŲ PLANAS NAUJAM ŽMOGUI!
#7 Pamoka: Strategijos NE internetu - kaip efektyviai plėsti klientų bazę ir komandą naudojantis "offline" strategijomis? Kaip užkalbinti žmones, kaip sudominti, kaip sumažinti pasipriešinimą tinkliniui marketingui, kaip pakviesti VYRUS į verslą?
#8 Pamoka: Kaip greičiausiai ir lengviausiai plėsti verslą užsienio šalyse? Kaip dirbti su žmonėmis kitose šalyse?
#9 Pamoka: Kaip padaryti, kad komanda darytų DAUGIAU? Strategijos kaip pagerinti žmonių efektyvumą, motyvaciją ir įgūdžius.
#10 Pamoka: Kasdieninis veiksmų planas tinkliniam marketinge. Ką ir kaip daryti kiekvieną dieną versle, kad gautum rezultatus net jei šį verslą darai kaip papildomą veiklą (valandą ar kelias valandas per dieną).
Sužinok daugiau apie “Tinklinio Marketingo Sėkmės Stovyklą” čia: https://www.tinklinismarketingas.lt/sekmesstovykla
Comments