top of page

Serija #913 Ką daryti kai strategija nustoja veikti?

Writer's picture: Gediminas GrinevičiusGediminas Grinevičius

Neretai tinklinio marketingo versle mes naudojame kažkokią strategiją, kuri duoda rezultatą, bet kartais ji nustoja veikti.


Tai gali įvykti dėl įvairių priežasčių, gal pasikeitė technologijos, gal pasikeitė socialinės medijos algoritmas, o gal pasikeitė žmonės ir strategija nustoja veikti.


Geras pavyzdys yra skelbimai facebook grupėse. Kai pradėjau naudoti socialine mediją verslui, sukeldavau skelbimus į grupes prieš nueinant miegoti ir sekančią dieną rasdavau virš šimto žinučių nuo besidominčių žmonių. Bet po to pasikeitė socialinės medijos algoritmas ir žmonės nustojo matyti mūsų postus grupėse.


Ką gali padaryti? NIEKO!


Vietoje to, kad lauktum kol neveikianti strategija vėl pradės veikti, turėtum išbandyti NAUJAS STRATEGIJAS.


Nebūk žmogus, kuris naudoja tik VIENĄ strategiją, tai per daug rizikinga, nes jei ta viena strategija nustos veikti, tavo verslas sustoja.


Turėtum nuolatos mokintis apie naujas strategijas ir papildyti savo strategijų arsenalą. Tokiu būdu, net jei viena strategija nustojo veikti, tu turi kitas kelias strategijas, kurias gali panaudoti.



Tavo draugas ir partneris sėkmėje

Gediminas Grinevičius - Verslo Treneris


P.S.


💎 Norėtum ateinančius 12 mėnesiu dirbti asmeniškai su manimi? DEIMANTINIS KLUBAS https://www.tinklinismarketingas.lt/deimantinisklubas 💎


🔝🔝🔝 Prisijunk prie Numeris #1 Tinklinio Marketingo mokymų bendruomenės Lietuvoje - Čempionų Lyga čia http://cempionulyga.lt/ ir sukurk PROVERŽĮ savo versle! 🔝🔝🔝


Ar jau turi knygą "LAISVĖ, daryti tai, kad patinka"


👉 Lietuvoje:


👉 UK ir į kitas šalis : https://www.tinklinismarketingas.lt/laisve

33 peržiūros0 komentarų

Naujausi įrašai

Rodyti viską

Comments


bottom of page