Serija #420 Negali PAGERINTI to ko NEMATUOJI ⚙️

Vienas mano mentorių nuolatos sakydavo: "Jei nežinai savo skaičių, tu nežinai savo verslo".



Dažnai kai paklausiu tinklinio marketingo atstovų apie jų skaičius, su kiek žmonių pašnekėjo apie savo verslą ar produktą per praeitą savaitę, kiek aktyvių žmonių yra jų komandoje, kiek naujų komandos narių ir klientų atsirado jų komandoje per praeitą mėnesį ir t.t., jie neturi man atsakymo, nes jie nežino.


Bet jei nueitume į tavo vietinę Maxima, Rimi, Iki ir paklaustume kiek skardinių pupelių jie pardavė praeitą savaitę, jie mums pasakytų tikslų skaičių. Kodėl? Nes jie daro verslą, o ne užsiema hobiu.


Tai ką matuoji tu gali pagerinti. Vienas lengviausių būdų priaugti svorio, tai nustoti svertis 3, 6, 12 mėnesių. Tada labai lengvai pradėsi priaugti svorio, nes nematai, kaip jis kyla. Bet jei sversies kiekvieną dieną, iš karto pastebėsi, kad svoris pradėjo kilti ir kažką galėsi padaryti, kad sustabdytum tą procesą.


Tas pats ir su verslu, kai seki skaičius kiekvieną savaitę ir mėnesį, tada matai tiksliai kas vyksta ir gali laiku pradėti kažką keisti.


Jei pamatytum, kad dumai pradeda sklisti iš rozetės tavo namuose, ar iš karto kažką pradėtum daryti, ar lauktum kol užsiliepsnos atvira liepsna? Kvailas klausimas, taip? Žinoma, kad iš karto imtumeis veiksmų. Skaičiai tavo versle yra kaip tie dūmai, jie tau parodo, kur kils gaisras, bet jei nekreipi dėmesio į juos, paskiau turi kur kas sunkesnę situacija, su kuria turi tvarkytis.



Tavo draugas ir partneris sėkmėje

Gediminas Grinevičius - Verslo Treneris


Ar norėtum gauti GERESNIUS REZULTATUS savo Tinklinio Marketingo versle?


Ar norėtum turėti MENTORIŲ ir gauti UŽDUOTIS, kurios padės pasiekti daugiau tavo versle?


Ar Tau būtų naudinga gauti NAUDINGĄ PATARIMĄ kiekvieną dieną?


Ar norėtum save apsupti kitais TIKSLO SIEKIANČIAIS žmonėmis ir su jais dalintis idėjomis ir palaikymu?


Nauja MOKYMŲ BENDRUOMENĖ - TINKLINIO MARKETINGO ČEMPIONŲ LYGA


Tai uždara mėnesinės narystės Facebook grupė, kurioje renkasi tinklinio marketingo lyderiai, norintys iš gyvenimo DAUGIAU.