Serija #399 Kaip kovoti su NEGATYVU? 👊

Kai siekiame savo svajonių, kai bandome pasiekti savo tikslus, kai keičiame žmonių gyvenimus, kai augame kaip žmonės - atsiras KRITIKŲ. Atsiras žmonių, kurie tave apkalbės, rašys negatyvius komentarus, iš tavęs juoksis, ar kažkaip kitaip bandys tau pakenkti ir sugadinti tau nuotaiką.



Vieni tai darys iš pavydo, kiti iš paprasto nesupratimo ir žinių trūkumo, treti tai darys galvodami, kad bando tau padėti ar tave apsaugoti.


Blogiausias dalykas, kurį tu gali padaryti kai gauni kritiką tai REAGUOTI.


Kritikai būtent to ir siekia, iššaukti reakciją tavyje, nuliūdinti tave, supykdyti tave ar pan. Bet jei tu nereaguoji, tada neduodi jiems pasitenkinimo. Jiems tai tampa nebeįdomu, ir tave palieka ramybėje.


Jei socialinėje medijoje sulauki "heiterių" atsimink labai paprastą strategiją "IŠTRINTI ir UŽBLOKUOTI". Niekada nenusileisk iki jų lygio ir mentaliteto, nesiginčyk su jais ir nesipyk, nebandyk teisintis prieš juos ar bandyti kažką įrodyti. IŠTRINK jų komentarą ir tada UŽBLOKUOK juos tame socialiniame tinkle. Tu jų nebematytsi ir jie tavęs nebematys. Visiems geriau.


O tu tada toliau daryk ką reikia daryti. Neatitrauk savo dėmesio nuo savo tikslų. Kritikai nėra to verti. Tavo laikas yra per brangus jiems. Naudok savo laiką ir energiją savo svajonių įvykdymui, o ne gaišk kritikams, kuriems nepakeliui su tavimi.



Tavo draugas ir partneris sėkmėje

Gediminas Grinevičius - Verslo Treneris


SVEIKATOS IR GROŽIO VERSLO FORMULĖ


Kaip sėkmingai save pozicionuoti socialinėje medijoje ir pritraukti klientus bei verslo partnerius.


Å is mokymas skirtas Tinklinio Marketingo atstovams dirbantiems su:

Sveikatinimo kompanijomis

Lieknėjimo kompanijomis

Odos priežiūros kompanijomis

Plaukų priežiūros kompanijomis

Eterinių aliejų kompanijomis


Šiame mokymų webinare išmoksi efektyviausias marketingo strategijas socialinei medijai ir psichologiją už sėkmingų socialinės medijos postų.


<