top of page

Serija #293 Kodėl McDonalds frančizė tokia sėkminga ir ką galime iš jos išmokti?

McDonalds frančizė yra viena sėkmingiausių pasaulyje, atidariusi virš 38,000 restoranų, daugiau nei 100 skirtingų šalių, aptarnauja virš 69 milijonų žmonių kiekvieną dieną.


Kas įtakoja McDonalds sėkmę?


Yra daug faktorių, bet vienas, kurį aš norėčiau išskirti yra tai, kaip jų sistemos sukurtos. McDonalds frančizė yra sukurta taip, kad restoranas galėtų būti valdomas žmonių, kurie turi žemiausią įgūdžių lygi.


Tai nėra kritika McDonalds darbuotojams ar pačiai frančizei. Labai daug nuostabių protingų žmonių dirba McDonalds restoranuose, bet sistema yra sukurta taip, kad tau nereikėtų būti super protingu ir pabaigusiu 3 aukštuosius, kad galėtum dirbti ir valdyti šį restoraną.


Jei sistema yra sukurta būti tinkama žmonėms su mažai įgūdžių ir talentų, tai talentingi ir daug įgūdžių turintys žmonės gali pasiekti dar didesnių aukštumų.


Ką iš to galime išmokti tinkliniame marketinge?


Kaip lyderiai mes taip pat turėtume kurti visus mokymus ir sistemas žmonėms, kurie neturi patirties, neturi žinių ir įgūdžių. Tada visiems gali pasisekti mūsų versle ir jis gali augti kaip ant mielių. Tie kas ateis su daug talentų ir žinių, gali kelis kartus greičiau progresuoti ir pasiekti dar daugiau.


Kita vertus jei sukuriame mokymus ir sistemas versle, kurios yra komplikuotos ir sunkiai suprantamos paprastam žmogui, tada žmonės, kurie neturi daug žinių ir įgūdžių negalės gauti rezultato mūsų versle, tokiu būdu stipriai sulėtėja mūsų verslo augimas.


Einšteinas yra pasakęs "Bet koks idiotas gali padaryti dalykus labiau komplikuotus, bet reikia genijaus, kad juos supaprastinti". Todėl ir mūsų kaip lyderių užduotis yra kiek įmanoma viską supaprastinti, kad visi žmonės suprastų kaip daryti mūsų verslą.

Tavo draugas ir partneris sėkmėje

Gediminas Grinevičius - Verslo Treneris


 

Ar norėtum sužinoti kaip efektyviai valdyti savo Facebook verslo puslapį?

 

Ar norėtum išmokti kaip naudotis mokama Facebook reklama ir pradėti reklamuotis?


Ar norėtum išmokti apie Chatbotus, kurie gali palaikyti pokalbį už tave su potencialiais pirkėjais ir verslo partneriais?


Ar norėtum sužinoti, kaip tu gali pradėti kaupti prenumeratorius pačiame Facebooke?

 

Mokymų programa skirta būtent tau!

 

TINKLINIO MARKETINGO FACEBOOK STOVYKLA

 

 

TU IŠMOKSI:

 

 #1 Pamoka: Kaip susikurti Facebook verslo puslapį?

 

#2 Pamoka: Kaip susitvarkyti Facebook puslapio svarbiausius nustatymus?

 

#3 Pamoka: Kaip plėsti ir auginti Facebook puslapio auditoriją?

 

#4 Pamoka: Kaip suformuoti reklaminio posto tekstą?

 

#5 Pamoka: Kiek turėtum išleisti mokamai reklamai ir kaip nusistatyti teisingą biudžetą?

 

#6 Pamoka: Kaip paleisti pirmąją reklaminę kampaniją?

 

#7 Pamoka: Kaip pamatyti kokią reklamą naudoja kiti žmonės ir kaip iš jų išmokti?

 

#8 Pamoka: Kaip sukurti reklamines auditorijas pagal žmonių demografiją, pomėgius ir elgesį?

 

#9 Pamoka: Kaip naudoti video reklamai - ką verta žinoti?

 

#10 Pamoka: Kaip susikurti savo pirmajį Chatbot’ą?

 

Visa tai ir dar daug daugiau Facebook Stovykloje…


BONUS: Pamoka apie LANDING PAGES. Kontaktų surinkimo tinklalapiai. Kam jie skirti, kaip juos susikurti ir kaip juos panaudoti savo verslo plėtrai?


Pamokos yra uždaroje Facebook grupėje. Pamokų įrašai tau liks visam laikui.


Stovyklos Kaina Tik 45€.

 

Gali sumokėti naudojant PAYPAL: gediminas_grinevicius@yahoo.com 

 

Arba BANKO PAVEDIMU:

 

Lietuvoje: 

Gediminas Grinevičius

LT717300010141717039

Swedbank

 

Anglijoje:

Gediminas Grinevicius

Account: 32684071

Sort Code: 40-36-15

HSBC

 

Kai sumokėsi atsiųsk man apmokėjimo nuotrauką ir savo elektroninio pašto adresą į mano Facebook www.facebook.com/gediminas.grinevicius ir paprašyk, kad pridėčiau tave prie "Tinklinio Marketingo Facebook Stovykla" grupės.

 

Jei turi klausimų rašyk man - su malonumu atsakysiu. 

 

Iki pasimatymo FACEBOOK STOVYKLOJE!



Sužinok daugiau apie “Tinklinio Marketingo Facebook Stovyklą” čia: https://www.tinklinismarketingas.lt/facebookstovykla


52 peržiūros0 komentarų
bottom of page