Kai esi lyderis savo tinklinio marketingo kompanijoje, laikas nuo laiko su tavimi susisieks žmonės, kurie yra užsiregistrave po kažkuo kitu tavo komandoje arba kitose komandose tavo kompanijoje.
Tavęs šie žmonės prašys pagalbos, sakys, kad jų nepalaiko ir jiems jų darbartinis sponsorius nepadeda, kad jie yra palikti likimo valiai ir jais niekas nesirūpina. Šie žmonės prašys, kad tu taptum jų sponorius ir, kad jie galėtų ateiti į tavo komandą po tavimi tiesiogiai.
Kaip lyderis tu jausi gailestį jiems ir tikrai norėsi jais pasirūpinti, bet PRIVALAI atsispirti pagundai pasirašyti tokį žmogų į komandą. Kai tavo komandos nariai arba žmonės iš kitų komandų sužinos, kad tu persirašinėji žmones į savo komandą, tu prarasi jų pasitikėjimą visam laikui ir jie daugiau niekada nenorės pažindinti savo komandos narių su tavimi.
Nei vienas naujas komandos narys nėra vertas tiek dramos ir problemų, kurias gali sukurti tokie "persirašinėjimai". Kad ir kokią graudžią istoriją tau papsakos tas žmogus, turi jį nukreipti į jo aukštesniuosius sponsorius arba į kompaniją ir paaiškinti jam, kad tu jokiais būdais negali jo pas save pasirašyti, nes jis jau yra registruotas kompanijoje.
Trumpalaikiu atžvilgiu gali atrodyti, kad tu prarandi nepasiimdama to naujo žmogaus sau į komandą, bet ilgalaikiu atžvilgiu tu kur kas daugiau išloši darydama viską sažiningai ir etiškai.
Tavo draugas ir partneris sėkmėje
Gediminas Grinevičius - Verslo Treneris
Ar norėtum sužinoti kaip efektyviai valdyti savo Facebook verslo puslapį?
Ar norėtum išmokti kaip naudotis mokama Facebook reklama ir pradėti reklamuotis?
Ar norėtum išmokti apie Chatbotus, kurie gali palaikyti pokalbį už tave su potencialiais pirkėjais ir verslo partneriais?
Ar norėtum sužinoti, kaip tu gali pradėti kaupti prenumeratorius pčiame Facebooke?
Mokymų programa skirta būtent tau!
TINKLINIO MARKETINGO FACEBOOK STOVYKLA
TU IŠMOKSI:
#1 Pamoka: Kaip susikurti Facebook verslo puslapį?
#2 Pamoka: Kaip susitvarkyti Facebook puslapio svarbiausius nustatymus?
#3 Pamoka: Kaip plėsti ir auginti Facebook puslapio auditoriją?
#4 Pamoka: Kaip suformuoti reklaminio posto tekstą?
#5 Pamoka: Kiek turėtum išleisti mokamai reklamai ir kaip nusistatyti teisingą biudžetą?
#6 Pamoka: Kaip paleisti pirmąją reklaminę kampaniją?
#7 Pamoka: Kaip pamatyti kokią reklamą naudoja kiti žmonės ir kaip iš jų išmokti?
#8 Pamoka: Kaip sukurti reklamines auditorijas pagal žmonių demografiją, pomėgius ir elgesį?
#9 Pamoka: Kaip naudoti video reklamai - ką verta žinoti?
#10 Pamoka: Kaip susikurti savo pirmajį Chatbot’ą?
Sužinok daugiau apie “Tinklinio Marketingo Facebook Stovyklą” čia: https://www.tinklinismarketingas.lt/facebookstovykla
Commenti