top of page

Serija #243 Kodėl neturėtum visur rašyti savo kompanijos pavadinimo?🤔

Kai norime sukurti smalsumą savo socialinės medijos postuose, yra labai svarbu nerašyti kompanijos pavadinimo į savo profilį ar pačiuose postuose ir nenaudoti produkto nuotraukų, kur aiškiai matomas kompanijos pavadinimas.


Tai reikia daryti ne todėl, kad mes bandome slėpti kompanijos pavadinimą, bet todėl, kad žmogus susisiektų su mumis. Kitu atveju, jei užrašome kompanijos ar produkto pavadinimą, žmogui jau nebereikia susisiekti su mumis, nes jis gali iš karto keliauti į google ir rasti informaciją ten.


Nuėjęs į google, žmogus tikriausiai ras kažkokios negatyvios informacijos, kuri dažnai yra ne tiesa. Net jei žmogus neras negatyvios informacijos, jis gali tada paieškoti didžiausio lyderio toje kompanijoje ir prisijungti prie jo, o ne prie tavęs.


Blogiausia yra tai, kad tu net nežinosi, jog tai įvyko, nes tavo facebook draugas tau neparašys "sveikas, mačiau tavo postą apie tavo kompaniją. Aš paieškosiu informacijos google apie jus". Tokiu būdu tu kuri postus ir darai video, ir net nežinai, kad žmonės domisi, nes jie keliauja tiesiai į google.


Kita vertus, kai nerašai kompanijos pavadinimo savo postuose, tada žmogus negali eiti į google, turi kreiptis į tave ir paklausti "labas, su kokia kompanija dirbi? arba "koks ten verslas ar produktas". Tokiu būdu, tu kontroliuoji kokia informaciją žmogui duosi ir gali su juo palaikyti ryšį.


"Bet Gediminai, o jei manęs paklausia kompanijos pavadinimo susirašinėjant žinutėmis, ar irgi nesakyti?"


Žinoma, kad pasakysi kompanijos pavadinimą jei jau susirašinėji žinutėmis, nes dabar jau tu gali palaikyti ryšį su tuo žmogumi ir jis anksčiau ar vėliau vistiek sužinos tą pavadinimą juk tai ne paslaptis.


Kai bendrauji žinutėmis ir žmogus paklausia kompanijos pavadinimo sakyk "Aš dirbu su kompanija ABC, ar esi apie ją girdėjęs?" ir pradėk vesti pokalbį.

Tavo draugas ir partneris sėkmėje

Gediminas Grinevičius - Verslo Treneris


 

Ar norėtum šiais metais pakelti savo LYDERYSTĖS žinias ir lygį?

 

Programa skirta būtent TAU!

 

Tinklinio Marketingo Lyderystės Stovykla

 

Tai intensyvus kursas internetu tiems, kas nori pradėti kurti komandą tinkliniame marketinge, kas turi mažą komanda ir nori ją plėsti ir tiems, kas jau turi didelę komandą ir nori su ja dirbti efektyviau.

 

Šioje programoje turėsi 10 pačių svarbiausių lyderystės pamokų tavo tinklinio marketingo verslui. 

 

Tavo komandos lygis priklausys nuo tavo lyderystės lygio. Tik tau keliant lyderystės lygį, tavo komanda kils kartu su tavimi. Kitu atveju tavo žemas lyderystės lygis tampa tavo komandos augimo STABDŽIU. 

 

Tinklinis marketingas tai ne tik pardavimai ir žmonių kvietimas. Aukščiausius rezultatus pasiekia tie, kas moka ugdyti žmones savo komandoje - tai LYDERIAI!

 

Sužinok daugiau apie “Tinklinio Marketingo Lyderystės Stovyklą” čia: https://www.tinklinismarketingas.lt/lyderystesstovykla



60 peržiūrų0 komentarų
bottom of page