top of page

Serija #242 Ką daryti jei užkalbinai žmogų, kuris jau dirba su tinklinio marketingo kompanija?

Kuriant savo komandą ir ieškant klientų pasitaikys, kad sutiksi žmones (gyvai ir socialiniuose tinkluose), kurie jau dirba su tinklinio marketingo kompanijomis.


Visų pirma reiktų suprasti, kad jie nėra tavo konkurentai ar priešai. Jie yra tavo kolegos toje pačioje industrijoje kaip ir tu.


Nors aš asmeniškai nerekomnduoju kviesti žmonių iš kitų kompanijų į savo komandą, vis dėl to, yra būdas su jais bendradarbiauti ir palaikyti vieni kitus.


Kad ir žmogus dirba su kita kompanija, jis gali naudoti produktus iš kiek nori kompanijų. Juk kai apsipirkinėji prekybos centre tu neperki duonos ar mėsos tik iš vienos kompanijos, perki kas tau patinka. Taip ir tinkliniame marketinge, nėra kompanijos, kuri turėtų visus produktus, todėl jei tu turi produktų, kurių tavo sutikto žmogaus kompanija neturi ir jis turi produktų, kurių tavo kompanija neturi, galima tapti vienas kito klientais.


Jei žmogus šiuo metu nėra pasiruošęs nieko įsigyti iš tavęs, verta pakviesti jį į savo klientų facebook grupę, kur jis ras daugiau informacijos apie tavo produkciją ir gal laikui bėgant nuspręs tapti tavo klientu.


Taip galima užsiimti barteriu ir mainytis produktais su kitų kompanijų atstovais. Juk visi norime padaryti didesnes apyvartas savo versluose ir tokiu būdu gali apsikeisti produktais už tą pačią sumą pinigų.

Tavo draugas ir partneris sėkmėje

Gediminas Grinevičius - Verslo Treneris


 

Ar norėtum statyti savo tinklinio marketingo verslą su nauja energija ir naujais įgūdžiais?


#1 Pamoka: Socialinės medijos išvaizdos pagerinimas. Kaip save efektyviau pateikti socialinėje erdvėje, kad sudominti ir pritraukti žmones savo profiliu/puslapiu.

 

#2 Pamoka: Facebook grupės ir kaip jas naudoti verslo plėtrai. Kaip susikurti grupes, kokias grupes, kokia informaciją į jas dėti, kad pritraukti klientų ir verslo partnerių?

 

#3 Pamoka: Facebook LIVE ir kaip juos daryti profesionaliai ir efektyviai. Kur galima pritaikyti šias gyvas transliacijas, apie ką šnekėti, kaip maksimaliai išnaudoti sukurtus video.

 

#4 Pamoka: PROSPEKTINGAS - kaip pakviesti žmones į verslą, kad jie susidomėtų ir, kad tai būtų dublikuojama komandos. Žingsnis po žingsnio nuo pirmo kontakto iki žmogaus užregistravimo jūsų komandoje.

 

#5 Pamoka: MARKETINGAS - kaip padaryti, kad žmonės ateitų pas jus, o ne jūs jų ieškotumėte? Išmok pritraukti žmones "smalsumo postais" ir turinio kūrimu.

 

#6 Pamoka: Kaip sėkmingai padėti naujam žmogui pradėti versle. Pirmas skambutis su nauju komandos nariu, ką ir kaip sakyti, ko klausti, ką paaiškinti, kad naujas komandos narys pradėtų sėkmingai dirbti + PIRMŲ 7 DIENŲ PLANAS NAUJAM ŽMOGUI!

 

#7 Pamoka: Strategijos NE internetu - kaip efektyviai plėsti klientų bazę ir komandą naudojantis "offline" strategijomis? Kaip užkalbinti žmones, kaip sudominti, kaip sumažinti pasipriešinimą tinkliniui marketingui, kaip pakviesti VYRUS į verslą?

 

#8 Pamoka: Kaip greičiausiai ir lengviausiai plėsti verslą užsienio šalyse? Kaip dirbti su žmonėmis kitose šalyse? 

 

#9 Pamoka: Kaip padaryti, kad komanda darytų DAUGIAU? Strategijos kaip pagerinti žmonių efektyvumą, motyvaciją ir įgūdžius. 

 

#10 Pamoka: Kasdieninis veiksmų planas tinkliniam marketinge. Ką ir kaip daryti kiekvieną dieną versle, kad gautum rezultatus net jei šį verslą darai kaip papildomą veiklą (valandą ar kelias valandas per dieną).


Sužinok daugiau apie “Tinklinio Marketingo Sėkmės Stovyklą” čia: https://www.tinklinismarketingas.lt/sekmesstovykla


82 peržiūros0 komentarų

Comments


bottom of page