top of page

Serija #239 Ką daryti jei BIJAI neigiamo atsakymo iš potencialaus kliento ar komandos nario?

Labai daug žmonių tinklinio marketingo industrijoje turi didelę BAIMĘ gauti negatyvų atsakymą. Ta baimė gimsta iš to, kad nuo mažens mes visi norime būti priimti savo šeimos, draugų ir pažįstamų. Todėl ir pradėjus kurti savo verslą mes neretai bijome, būti atstumti savo potencialaus kliento ar verslo partnerio.


Pirmas dalykas, kurį reikėtų suprasti yra tai, kad tu nekontroliuoji rezultato. Tu negali kontroliuoti kas nupirks produktą iš tavęs, nes tas žmogus priims sprendimą pirkti ar ne. Tu nekontroliuoji kas prisijungs prie tavo komandos, nes vėlgi tai to žmogaus sprendimas, ne tavo.


Tai jei tu negali kontroliuoti rezultato, tada nėra prasmės dėl jo jaudintis nes tu jo negali pakeisti. Ką tu gali kontroliuoti tai VEIKSMAS, tu gali kontroliuoti kiek žinučių išsiųsi šiandien, kiek naujų draugų pridėsi, kiek žmonių užkalbinsi, kiek skambučių padarysi ir t.t. Dėl to, tu turėtum koncentruotis į veiksmą, o ne į rezultatą.


Ir kai tu koncentruosies į veiksmą, tada mažiau bijosi neigiamo atsakymo, nes tu žinai, kad atsakymo tu nekontroliuoji.


Antras dalykas, kurį rekomenduoju ir savo "7 Dienų Socialinės Medijos Iššūkio" dalyviams, tai užsibrėžti "atvirkštinį tikslą". Vietoje to, kad užsibrėžti tikslą parduoti tam tikrą kiekį produktų ar pasirašyti į komandą tam tikrą kiekį žmonių, aš rekomenduoju užsibrėžti tikslą gauti 20 "NE" per dieną.


Reiškiasi paverčiam visą šita kvietimo procesą į žaidimą, kuriame žmogus kiekvieną dieną stengiasi surinkti bent 20 neigiamų atsakymų. Žinoma dažnai nesigauna surinkti 20 NE, nes kas nors dažnai pasako TAIP! Bet esme yra ta, kad žmogus nustoja bijoti to neigiamo atsakymo ir pradeda suprasti, kad neigiami atsakymai yra būtinas dalykas, kad gautum teigiamus atsakymus.


Galiausiai, rekomenduoju keisti požiūrį. Turi suprasti, kad kai tu siūlai savo produktą ar verslo galimybę, tu bandai žmogui padėti sutaupyti pinigų, gauti geresnę kokybę, daugiau užsidirbti, ir jei tas žmogus atsisako, tai yra jo praradimas.


Tau žmonių nepritrūks, net jei kiekvieną dieną, visą dieną kalbintum žmones per visa gyvenimą nesugebėtum visų žmonių užkalbinti. Tau tas neigiamas atsakymas gyvenimo nepakeis, ir jei tu bandai žmogui padėti ir jis atsisako tos pagalbos, tu NIEKO NEPRARANDI.

Tavo draugas ir partneris sėkmėje

Gediminas Grinevičius - Verslo Treneris


 

Vienos valandos asmeninė konsultacija


Nori aptarti tavo situaciją “gyvai”?  Rezervuok vienos valandos trukmės konsultaciją dėl tinklinio marketingo verslo su manim. Konsultacija vyksta video skambučiu arba susitikus gyvai.


Konsultacijos metu tu gali:


Užduoti rūpimus klausimus


Panagrinėti tavo situaciją versle


Išsklaidyti baimes ir abejones 


Sudaryti veiksmų planą



Rezervuok konsultaciją, jei manai, kad:


Tau baisu. Tu nustosi bijoti veikti versle ir gyvenime


Nepatogu. Atsikratysi primestų standartų, kurie trukdo judėti bet kokioje veikloje


Nepasitiki savimi. Sužinosi, kaip įveikti nepasitikėjimą ir jaustis gerai dirbant tinklinės rinkodaros versle



Konsultacija tau padės, jeigu:


Širdis nori, protas bijo


Atrodo, kad tau nieko neišeis


Nusivylei viskuo, ką darei iki šiol


Pasiruošęs (-usi) viską mesti


Nežinai, kaip judėti toliau


Atrodo, kad pasiekei “lubas”


Turi konkrečių klausimų dėl savo verslo.


Registruokis individualiam darbui su tavo verslu ir pamatyk rezultatus 

                                                                                                                     

 Konsultacijos kaina TIK 50€

 

Gali sumokėti naudojant PAYPAL: gediminas_grinevicius@yahoo.com 

 

Arba BANKO PAVEDIMU:

 

Lietuvoje: 

Gediminas Grinevičius

LT717300010141717039

Swedbank

 

Anglijoje:

Gediminas Grinevicius

Account: 32684071

Sort Code: 40-36-15

HSBC

 

Kai sumokėsi parašyk man į Facebook www.facebook.com/gediminas.grinevicius 

 

Jei turi klausimų rašyk man - su malonumu atsakysiu. 

 

Iki pasimatymo!


Sužinok daugiau apie asmeninę konsultaciją čia: https://www.tinklinismarketingas.lt/clients


69 peržiūros0 komentarų
bottom of page