Serija #237 Ar būtina tinkliniam marketinge pradėti nuo PAŽĮSTAMŲ žmonių?

Kai pradėjau tinkliniam marketinge prieš 10 metų, buvo nusistovėjusi tokia taisyklė, kad kiekvienas naujas užsiregistravęs žmogus į tinklinį marketingą, turi rašyti savo "kontaktų sąrašą". Pasiima popieriaus lapą ir ant jo rašo visus savo šeimos narius, draugus, bendradarbius ir t.t., ir tada su šiuo sąrašu bando statyti savo klientų bazę ir komandą.


Tame buvo prasmės, nes tavo šeima, draugai ir pažįstami jau tave pažįsta, tavimi pasitiki ir tu jiems tikriausiai patinki. Todėl teoriškai, turėtų būti lengviau jiems parduoti produktą ar pasirašyti juos į komandą. Bet tai neveikia visiems, nes ne visi turi didelę įtaką savo kontaktų ratui.


Kita medalio pusė yra, kad "savam krašte pranašu nebūsi" ir labai dažnai mūsų šeima, draugai ir pažįstami žino, kad mes neturime jokios patirties verse ir, kad ką tik pradėjome tuo verstis, todėl labai rimtai nežiūri į mūsų verslo pasiūlymą. Dėl to kartais yra lengviau savo šeimos ir draugų tiesiog paprašyti tapti klientais, jie lengviau nupirks iš tavęs produktą, nei pasirašys į komandą.


Visas likęs pasaulis, nepažįstami žmonės yra "šalti" kontaktai. Yra daug pliusų dirbant su šaltais kontaktais. Visų pirma jie nežino tavo istorijos, todėl jei tu ką tik pradėjai tinkliniame marketinge jie to nežino, taip pat jei tai jau tavo septintoji tinklinio marketingo kompanija, jie to nežino taip pat. Todėl su nepažįstamais žmonėmis kartais yra lengviau dirbti, nes jie labiau tave gerbia ir tavęs klauso.


Taip pat jei tu pasiūlai verslą žmogui, kuris yra artimas tau ir jis atsisako, tada kiekvieną kartą kai sutinki ta žmogų gali jaustis įtampa, o kai pasiūlai nepažįstamam žmogui ir jis atsisako, tu jo tikriausiai daugiau nepamatysi gyvenime, todėl lengviau su tuo susitaikyti. Dėl to aš rekomenduoju siūlyti savo verslo galimybe šeimai, draugams ir pažįstamiems tik tada kai tau nerūpi ar jie sutiks ar ne, kai tu pakankamai emociškai stipri nesijausti blogai jei jie atsisakys tavo pasiūlymo.


Ir žinoma jokiais būdais neversk žmonių jungtis į tavo komandą ar prikti tavo produktą. Atsimink, kad tavo darbas yra rūšiuoti žmones, o ne įtikinėti žmones. Jei tu užgausi žmogų ar priversi pasijausti blogai, net kai tas žmogus taps atviras ateityje, jis nenorės ateiti pas tave, bet jei neduosi jam spaudimo, kai galiausiai jis taps atviras, jis bus nieko prieš užsiregistruoti tavo komandoje.

Tavo draugas ir partneris sėkmėje

Gediminas Grinevičius - Verslo Treneris



Ar norėtum daugiau išmokti apie Facebook verslo puslapius ir Mokamą Facebook Reklamą?

 

Ar norėtum sužinoti kaip efektyviai valdyti savo Facebook verslo puslapį?

 

Ar norėtum išmokti kaip naudotis mokama Facebook reklama ir pradėti reklamuotis?

 

Sužinok daugiau apie “Tinklinio Marketingo Facebook Stovyklą” čia: www.tinklinismarketingas.lt/facebookstovykla



Peržiūrų: 91Komentarų: 1

Gediminas Grinevičius

61 Bridge Street
Kington
HR5 3DJ

Skambink/Whatsap/Viber

T: +447737647668

  • YouTube
  • Facebook
  • Instagram