top of page
Writer's pictureGediminas Grinevičius

Serija #1058 PRATURTĖJIMAS yra procesas, o ne įvykis?

Pakalbėkime apie praturtėjimą.



Dažnai kai žmonės kalbina sėkmingus ir turtingus žmones, užduoda jiems klausimą:



"Koks buvo momentas, kada viskas pasikeitė? Kokia buvo akimirka, kai praturtėjote?"



Ir tie žmonės nežino, kaip atsakyti tokį klausimą.



Kodėl?



Nes praturtėjimas tai procesas, o ne įvykis. Niekas netampa turtingu per naktį, o per daug daug daug naktų sudėjus kartu.



Jie darė veiksmu, jie kūrė, jie dirbo, kol galiausiai jie pasiekė tikslą.



Įsivaizduok pavyzdį. Žmogus sukūrė kompaniją ir ją išaugino. Tada vieną dieną tą kompaniją pardavė už milijoną eurų. Visi sako "wow, kaip tam žmogui pasisekė praturėti greitai!".



Klausimas: ar tas žmogus praturtėjo per naktį pardavęs kompaniją, ar praturtėjo per dešimtmetį statydamas tą kompaniją?



Dažniausiai mes matome galutinį rezultatą, o ne visą procesą.



Tas pats ir tinklinio marketingo versle, žmonės žiūri į sėkmingus lyderius ir klausia, kad pasikeitė tavo gyvenime, kad pasiektum tokį rezultatą? Bet tai nebuvo vienas momentas, tai buvo kelių metų tobulėjimo, augimo ir veiksmų darymo procesas, kuris galiausiai privedė prie rezultato.



Todėl turime susikoncentruoti ir būti pastovūs. Daryti veiksmus ir tobulinti save, kol mes gauname rezultatą. Tai nebus vienas DIDELIS proveržis ar lūžis, tai bus DAUGYBĖS mažų veiksmų rezultatas.




Tavo draugas ir partneris sėkmėje


Gediminas Grinevičius - Verslo Treneris



 

🌴 PATYRIMINĖ STOVYKLA - RETRITAS ŠIAURĖS KIPRE 🌴 https://www.tinklinismarketingas.lt/kipras


💎 Norėtum ateinančius 12 mėnesiu dirbti asmeniškai su manimi? DEIMANTINIS KLUBAS https://www.tinklinismarketingas.lt/deimantinisklubas 💎


🔝🔝🔝 Prisijunk prie Numeris #1 Tinklinio Marketingo mokymų bendruomenės Lietuvoje - Čempionų Lyga čia http://cempionulyga.lt/ ir sukurk PROVERŽĮ savo versle! 🔝🔝🔝


Ar jau turi knygą "LAISVĖ, daryti tai, kas patinka"

👉 Lietuvoje:

👉 UK ir į kitas šalis : https://www.tinklinismarketingas.lt/laisve


26 peržiūros0 komentarų

Comments


bottom of page