top of page

Kodėl naudingiau rinktis vieną tinklinio marketingo kompaniją?

Kodėl geriau rinktis vieną tinklo marketingo kompaniją?



Šiandien noriu pakalbėti apie klausimą, kurį gaunu labai dažnai:


👉 Ar geriau dirbti su viena tinklo marketingo kompanija, ar galima su keliomis vienu metu?



Atsakymas paprastas: ir taip, ir ne.



Viskas priklauso nuo to, kur tu save matai šiame versle ir kokio rezultato sieki.



1️⃣ Jei tu tiesiog nori prekiauti produktais



Jeigu į tinklinį marketingą atėjai tik dėl produktų — tau patinka dalintis, pardavinėti, uždirbti iš pelno, bet neplanuoji statyti komandos ar tapti lyderiu, tu pilnai gali dirbti su keliomis kompanijomis.



Pavyzdžiui, kaip parduotuvėje — juk ten ne tik viena duonos rūšis.


Lygiai taip pat gali turėti kelias produktų linijas iš skirtingų kompanijų.



Tad jeigu tavo tikslas tiesiog prekiauti, – gali drąsiai dirbti su 2, 3 ar net 4 skirtingomis kompanijomis.



Tai logiška.



2️⃣ Bet jei nori tapti lyderiu – rinkis vieną kompaniją



Jeigu tavo tikslas – kurti komandą, augti, pasiekti aukščiausias kvalifikacijas ir didžiausias pajamas, tada koncentracija yra būtina.



Įsivaizduok: tavo lyderis dirba su keliomis kompanijomis vienu metu.



Vieną dieną jis kviečia tave į vienos kompanijos susitikimą, kitą dieną – jau į kitos.



Kaip tai atrodo iš šalies?



Tai siunčia žinutę: „Vienos kompanijos neužtenka. Ji nepakankamai gera.“



Rezultatas?



Tavo komandos nariai praranda pasitikėjimą, nežino, kuria kryptimi eiti, ir nebeseka tavimi kaip lyderiu.



3️⃣ Kodėl svarbi koncentracija?



Versle galioja tas pats principas, kaip su padidinimo stiklu:



Kai sukoncentruoji saulės spindulį į vieną tašką – jis gali uždegti ugnį.


Bet jei judini stiklą vis pirmyn ir atgal – nieko neįvyks.



Tavo dėmesys = tavo rezultatas.


Jei skirstai energiją tarp kelių kompanijų, nei vienoje nepasieksi rimtų rezultatų.


Koncentracija = galia.



4️⃣ Kodėl žmonės vis keičia kompanijas?



Kaip sako viena iš mano sekėjų – kodėl tiek daug žmonių registruojasi vienoje kompanijoje, dirba kitoje, o dar ieško trečios?



Labai paprasta: jie patys dar netiki tuo, ką daro.



Ir tai jaučia visi aplinkiniai.



Žmonių neapgausi – jie jaučia tavo energiją.


Jei tu dvejoji, abejoji ar vis dairaisi į kitus variantus, tavo potencialūs partneriai tai jaučia.


Ir jie tiesiog neseka paskui neapsisprendusį žmogų.



5️⃣ Tikėjimas kuria realybę



Jeigu tu pats netiki savo pasirinkta kompanija, produktu ar komanda –


kaip tada kiti galėtų tikėti tavimi?



Kai mes tikime 100 %, sakome:


„Štai čia mano namai, čia sukursiu savo finansinę laisvę, čia pastatysiu verslą savo vaikams,“ –


tada žmonės nori eiti kartu. Jie jaučia tą užtikrintumą.



Tačiau jei kasdien savęs klausi:



„O gal čia ne ta kompanija? O gal kitas produktas geresnis?“



Tada pati mintis blokuoja rezultatą.



Mūsų mintys kuria mūsų realybę.



6️⃣ Galutinis patarimas



💡 Jei nori pasiekti viršūnę – pasirink vieną kompaniją ir varyk su ja iki galo.



Visur bus iššūkių.


Visur reikės darbo.


Visur bus problemų.


Bet jei tu susikoncentruosi, neišsibarstysi ir darysi veiksmus kasdien – rezultatas bus neišvengiamas.



7️⃣ Norisi daugiau pagalbos?



Jeigu nori daugiau patarimų, strategijų, užduočių ir palaikymo,


prisijunk prie mano asmeninės mentorystės programos čia https://www.tinklinismarketingas.lt/deimantinisklubas



Tavo draugas ir partneris sėkmėje


Gediminas Grinevičius - Verslo Treneris



🚨 [Naujas Kursas} 🚨 MANO KURSO GENERATORIUS https://www.tinklinismarketingas.lt/kursogeneratorius


📚 Knyga "Tinklinės Rinkodaros Vadovas" čia https://www.tinklinismarketingas.lt/tinklinesrinkodarosvadovas 📚


🔝🔝🔝 Prisijunk prie Numeris #1 Tinklinio Marketingo mokymų bendruomenės Lietuvoje - Čempionų Lyga čia http://cempionulyga.lt/ ir sukurk PROVERŽĮ savo versle! 🔝🔝🔝


💎 Norėtum ateinančius 12 mėnesiu dirbti asmeniškai su manimi? DEIMANTINIS KLUBAS https://www.tinklinismarketingas.lt/deimantinisklubas 💎

Komentarai


bottom of page