top of page

NAUJOKO POKALBIS kaip pravesti pirmąjį video skambutį su nauju komandos nariu?

📞 Naujo Komandos Nario Paskambinimo Struktūra: Kaip Pravesti Efektyvų „Naujoko Pokalbį“?



Šiandien noriu su tavimi pasidalinti viena iš svarbiausių strategijų tinklinio marketingo versle – kaip pravesti pirmą skambutį su nauju komandos nariu.



Tai nėra tiesiog formalus pokalbis. Tai pamatinis žingsnis, nuo kurio priklauso, ar žmogus iš viso pradės dirbti, ar liks aktyvus, ar turės gerą patirtį ir ar taps tavo komandos dalimi.



❗ Dažniausia klaida: užregistravai žmogų… ir palikai jį vieną



Pradžioje pats dariau didžiulę klaidą: užregistruodavau naują komandos narį ir visą bendravimą vykdavome tik žinutėmis.



Nusiunčiu informaciją, pridedu į grupę, į mokymus… ir viskas.



Problema?



👉 Tu lieki svetimas žmogus.


👉 Tu nesužinai, kas jam svarbu.


👉 Naujas žmogus nežino, ką daryti, nuo ko pradėti ir kaip.


👉 Dėl baimės, nežinojimo ir nesaugumo jis tiesiog… dingsta.



Todėl šiandien kiekvienam naujokui stengiuosi paskambinti.



Ir būtent šiame pokalbyje įvyksta 20 minučių, kurios nulemia visą jo verslo ateitį.



🧩 Efektyvaus naujoko pokalbio struktūra:



1️⃣ Susipažinimas: pažink žmogų ir jo realybę



Tavo tikslas – suprasti kas jis yra ir dėl ko atėjo.



Ką paklausti:



✔ Darbas



Kuo žmogus dirba?



Kiek laiko ten dirba?



Patinka / nepatinka?



Ar darbas gerai apmokamas?



Tai atskleidžia, kokias problemas jis tikisi išspręsti.



✔ Šeima



Ar turi antrą pusę?



Ar turi vaikų?



Kiek jiems metų?



Šeima dažnai yra didžiausia priežastis, kodėl žmogus ieško pokyčių.



✔ Laisvalaikis ir pomėgiai



Padeda vėliau parodyti jam tinkamas FB grupes, temas, nišas ir bendravimo stilių.



✔ Tikslai ir svajonės



Sužinok:



ko žmogus nori,



kur save mato,



kokius tikslus turi,



ką nori įsigyti, patirti, pasiekti.



Tai leis tau parodyti, kaip verslas gali padėti tai įgyvendinti.



2️⃣ Tavo istorija



Tai labai svarbi dalis – žmogus turi suprasti, kas tu esi ir kodėl jis gali tavimi pasitikėti.



Istoriją papasakok pagal 4 dalių formulę:



1. Ką darei prieš tinklinį marketingą?



2. Kas nepatiko / ko trūko tavo gyvenime?



3. Kaip atradai tinklinį marketingą?



4. Kokie tavo rezultatai ir tikslai?



Tai sukuria ryšį ir parodo, kad tu esi realus žmogus, o ne robotas iš interneto.



3️⃣ Kaip žmogus nori dirbti?



Paklausk:



👉 Ar nori dirbti „gyvai“ – per šeimos narius, draugus, pažįstamus?


👉 Ar nori dirbti per socialinę mediją – FB, IG, TikTok?


👉 O gal nori derinti abu?



Pradžiai žmogus turi dirbti taip, kaip jam komfortiškiausia.



4️⃣ Kokias pajamas žmogus nori pasiekti ir per kiek laiko?



Tai vienas strategiškai svarbiausių klausimų.



Jeigu žmogus nori:



1000 € per 3 mėnesius – tai reikalauja intensyvaus plano.



1000 € per 12 mėnesių – viskas gali vykti lėčiau.



Be šito tu negali jam sudėlioti efektyvaus veiksmų plano.



5️⃣ Kiek laiko REALIAI gali skirti verslui?



Nes:



jei žmogus gali skirti 30 min. per dieną – vienas planas,



jei 3 valandas per dieną – visai kitas planas.



Dauguma žmonių sako daugiau, nei gali skirti, todėl patikslink.



6️⃣ Su kuo jis galėtų tave supažindinti?



Labai aiškiai paaiškini fenomeną:



„Savame krašte pranašu nebūsi.“



Jo draugai ir šeima nemato jo kaip autoriteto, nes jis ką tik atėjo į verslą.



Todėl:



👉 Tu padėsi atsakyti į klausimus.


👉 Tu padėsi užbaigti kontaktus.


👉 Tu padėsi registruoti žmones.



Jis turi naudotis TAVO autoritetu, kol pats jį susikurs.



7️⃣ Įrankiai, kuriuos žmogus gaus



Šioje dalyje tu paaiškini:



mokymų grupes,



chatus,



tinklalapius,



katalogus,



mėginukus,



elektroninę parduotuvę,



video pristatymus.



Ir labai svarbu:



„Aš esu tavo įrankis. Tu negali manęs per daug klausti. Tu niekada manęs netrukdai.“



Tai žmogui nuima VISĄ baimę prašyti pagalbos.



8️⃣ Pirmas užsakymas



Paaiškini:



žmogus turi pats išbandyti produktus,



kitaip jis tik pardavinėja, bet nerekomenduoja,



savo istorija jis sukurs daug efektyvesnius pardavimus.



„Tu negali rekomenduoti restorano, kuriame pats nesi valgęs.“



9️⃣ Atskaitomybė ir ryšys



Jeigu žmogus nori greitų rezultatų – tu turi matyti jo veiksmus.



Todėl pristatai:



atskaitomybės formą,



kokius veiksmus jis turi raportuoti,



kaip tu stebėsi progresą ir padėsi jam taisyti klaidas.



🔟 Tekstų, video ir žinučių šablonai



Naujokui nereikia išrasti dviračio.



Tu duodi:



žinučių skriptus,



postų tekstus,



video idėjas,



istorijų pavyzdžius,



pirmus 30 žingsnių.



Vėliau jis viską išmoks pats.



⏱ Kiek trunka naujoko pokalbis?



Nuo 15 iki 45 minučių.


Kartais – iki valandos.



Bet tai yra geriausia investuota valanda, kokią gali padaryti savo versle.



Dėl to:



turėsi mažiau neaktyvių žmonių,



daugiau žmonių padarys pirmą užsakymą,



daugiau žmonių pradės veikti,



mažiau žmonių dings.



BONUS PATARIMAS:



1. Padaryk veiksmus kartu su žmogumi primus kelis kartus, kad būtų aiškiau ir drąsiau.


2. Padaryk pirmąjį užsakymą kartų, kad būtų aiškiau ir paprasčiau.


3. Padėk užsibrėžti ir susirašyti tikslus su tavo kompanija, kad žmogus labiau įsipareigotų ir būtų atsparesnis.



Tavo draugas ir partneris sėkmėje


Gediminas Grinevičius - Verslo Treneris



Sausio 2 - Galingas Metų Startas https://www.tinklinismarketingas.lt/gms2025



📚 Knyga "Tinklinės Rinkodaros Vadovas" čia https://www.tinklinismarketingas.lt/tinklinesrinkodarosvadovas 📚


🔝🔝🔝 Prisijunk prie Numeris #1 Tinklinio Marketingo mokymų bendruomenės Lietuvoje - Čempionų Lyga čia http://cempionulyga.lt/ ir sukurk PROVERŽĮ savo versle! 🔝🔝🔝


💎 Norėtum ateinančius 12 mėnesiu dirbti asmeniškai su manimi? DEIMANTINIS KLUBAS https://www.tinklinismarketingas.lt/deimantinisklubas 💎

Komentarai


bottom of page