Kodėl NEGAUNI to ko nori versle ir santykiuose?
- Gediminas Grinevičius

- 09-20
- 2 min. skaitymo
Kodėl tu negauni to, ko nori – versle ir santykiuose?
Šiandien noriu pakalbėti apie temą, kuri dažnai iškyla tiek versle, tiek santykiuose: kodėl mes kartais negauname to, ko norime. Ir, svarbiausia, ką galime padaryti, kad situacija pasikeistų.
Vaikaisi ar pritrauki?
Anglų kalboje yra posakis chasing success – „besivaikant sėkmės“. Ir čia slypi esminė problema.
Kai kažką vaikaisi – tas dalykas nuo tavęs bėga.
Kaip gaudynių žaidime – kuo labiau bandai pagauti, tuo greičiau kitas sprunka.
Vienas gražus palyginimas – drugeliai:
Gali visą gyvenimą lakstyti po pievas su tinkleliu.
O gali pasodinti gražų sodą, kuris pats pritrauks drugelius.
Tas pats galioja pinigams, klientams, santykiams. Ar tu lakstai paskui, ar kuri vertę, kuri pati pritraukia?
Klaida, kurią darome santykiuose (ir versle)
Labai dažnai žmonės koncentruojasi į kitą žmogų:
„Aš noriu, kad partneris būtų toks, sakytų tą, darytų taip…“
„Kodėl mano komandos nariai taip nesielgia?“
„Kodėl klientai taip nedaro, kaip aš norėčiau?“
Visa koncentracija nukreipta į kitus. Bet problema – mes negalime pakeisti kitų.
Pamoka iš Darren Hardy istorijos
Darren Hardy (buvęs Success Magazine redaktorius) dalinosi istorija, kaip ieškojo savo svajonių moters.
Mentorius liepė jam parašyti, kokia ji turėtų būti.
O tada – parašyti, su kokiu vyru tokia moteris norėtų būti.
Pamoka paprasta: nereikia ieškoti svajonių žmogaus – reikia pačiam tapti tokiu, su kuriuo toks žmogus norėtų būti.
Ir tas pats galioja:
komandai – ar toks žmogus norėtų ateiti pas tave?
klientams – ar jie norėtų pirkti būtent iš tavęs?
santykiams – ar tu pats esi toks partneris, kokio ieškai?
Tikrasis klausimas sau
Kai sakai:
„Noriu ambicingų komandos narių“
„Noriu disciplinuotų klientų“
„Noriu mylinčios ir palaikančios antros pusės“
Paklausk savęs:
👉 Ar toks žmogus norėtų būti su manimi / dirbti mano komandoje / pirkti iš manęs?
Jeigu atsakymas – „ne visai“ – tai ne kritika, o kvietimas augti.
Kaip pakeisti situaciją?
Aprašyk savo idealą. Užsirašyk, koks tavo idealus klientas, komandos narys, partneris.
Aprašyk save tokio žmogaus akimis. Pas kokį žmogų jis ateitų? Koks turi būti tavo charakteris, įvaizdis, veiksmai?
Kasdien tobulėk. Nebūtina laukti dešimtmečius – klientų, komandos ar antros pusės gali ieškoti ir dabar. Bet kartu sąmoningai kurk save kaip lyderį, partnerį, asmenybę.
Esmė:
👉 Nereikia vaikytis. Reikia tapti tuo žmogumi, pas kurį kiti nori ateiti.
Kai tai įvyksta – klientai, santykiai, galimybės patys pradeda atsirasti tavo gyvenime.
Tavo draugas ir partneris sėkmėje
Gediminas Grinevičius - Verslo Treneris
12 valandų konferencija “TINKLINĖS RINKODAROS KONGRESAS” 05.10.2025 - 27 lektoriai - Bilietai https://www.tinklinismarketingas.lt/kongresas
📚 Knyga "Tinklinės Rinkodaros Vadovas" čia https://www.tinklinismarketingas.lt/tinklinesrinkodarosvadovas 📚
🔝🔝🔝 Prisijunk prie Numeris #1 Tinklinio Marketingo mokymų bendruomenės Lietuvoje - Čempionų Lyga čia http://cempionulyga.lt/ ir sukurk PROVERŽĮ savo versle! 🔝🔝🔝
💎 Norėtum ateinančius 12 mėnesiu dirbti asmeniškai su manimi? DEIMANTINIS KLUBAS https://www.tinklinismarketingas.lt/deimantinisklubas 💎
Komentarai