top of page

Bendravimo efektyvumo piramidė: kaip kurti ryšį ir auginti verslo mąstymą

Kas yra bendravimo efektyvumo piramidė?



ree

Piramidė padalinta į tris dalis:



Apatinė dalis – mastelis



Čia kalbame apie socialinę mediją: įrašai, istorijos, „reelsai“, „live“ transliacijos, „Zoom“ ir panašiai.


Šie kanalai leidžia pasiekti didžiausią kiekį žmonių, bet ryšys čia silpnesnis.



Lengva, bet mažiau efektyvu.



Gali paskelbti vieną „reelsą“, kuris pasieks 10 000 ar 100 000 žmonių – bet ar jie taps tavo klientais ar komandos nariais? Nebūtinai. Tai puikus būdas būti matomam, bet nepakanka stipriam ryšiui kurti.



Vidurinė dalis – įrankiai



Tai įvairios video prezentacijos, mokymai, siųsta informacija, el. laiškai – viskas, ką naudojame versle perduoti žinią.



Šis lygis yra vidutinio efektyvumo – jis jau asmeniškesnis nei vieši įrašai, bet vis dar nėra tiesioginis kontaktas.



Viršutinė dalis – asmeninis kontaktas



Tai gyvi susitikimai, renginiai, pokalbiai akis į akį.



Sunku suorganizuoti, bet labai efektyvu.



Tai būdas, kuriuo užmezgame giliausią emocinį ryšį ir tikrai pažįstame žmogų.



Kodėl reikia visų trijų lygių?



Asmeniniai susitikimai yra puikūs, bet jų skaičius ribotas – juk negali per dieną susitikti su šimtu žmonių.



Tuo tarpu socialinė medija leidžia pasiekti tūkstančius, bet ryšys ten paviršutiniškesnis.



Tad sėkmės raktas – balansas.



Kaip sakė mano mentorius Jim Rohn:



„Dirbk asmeniškai su 20 žmonių, o su 80 – grupėmis.“



Tai reiškia:



Didelę auditoriją pasiek per socialinius tinklus, el. laiškus, grupes.



Asmeniškai laiką skirk tiems, kurie yra tavo lyderiai, potencialūs partneriai ar klientai, su kuriais nori užmegzti tvirtą santykį.



Mano patirtis ir pamoka



Kai pradėjau savo verslą, dariau klaidą – viską dariau masiškai.



Rašiau postus, dariau „live“ transliacijas, siųsdavau el. laiškus...



Bet nebendraudavau asmeniškai. Neskambindavau, nesusitikdavau, nepažinau savo komandos.



Ir žinai kas nutiko? Ryšys išblėso.



Žmonės pradėjo tolti, nes jiems trūko asmeninio dėmesio.



Tik tada supratau – reikia daryti ir viena, ir kita.



Masiniai veiksmai leidžia plėsti pasiekiamumą, bet asmeninis kontaktas kuria lojalumą, pasitikėjimą ir tikrą bendradarbiavimą.



Kaip rasti balansą?



✅ Naudok socialinę mediją, kad pasiektum kuo daugiau žmonių.


✅ Naudok įrankius – video, mokymus, naujienlaiškius – kad palaikytum ryšį ir perduotum vertę.


✅ Skirk laiko asmeniniams pokalbiams – kad sukurtum gilius santykius ir stiprią komandą.



Tokiu būdu turėsi:



platų pasiekiamumą,



stiprius ryšius,



ir ilgalaikį verslo augimą.



"IŠ ŠEŠĖLIO Į LYDERES: 10 savaičių kelias tinklinio marketingo moterims į pasitikėjimą, lyderystę ir gausą" startuoja spalio 25 dieną https://www.tinklinismarketingas.lt/10savaiciukursas


📚 Knyga "Tinklinės Rinkodaros Vadovas" čia https://www.tinklinismarketingas.lt/tinklinesrinkodarosvadovas 📚


🔝🔝🔝 Prisijunk prie Numeris #1 Tinklinio Marketingo mokymų bendruomenės Lietuvoje - Čempionų Lyga čia http://cempionulyga.lt/ ir sukurk PROVERŽĮ savo versle! 🔝🔝🔝


💎 Norėtum ateinančius 12 mėnesiu dirbti asmeniškai su manimi? DEIMANTINIS KLUBAS https://www.tinklinismarketingas.lt/deimantinisklubas 💎





Komentarai


bottom of page