Serija #1182 Ar tu PATKSI viems iš karto?
- Gediminas Grinevičius
- 06-14
- 2 min. skaitymo
Ar Tu Patiksi Visiems?
Kai pradedi auginti savo auditoriją socialinėje medijoje, natūraliai kyla klausimas – ar tikrai reikia visiems patikti?
Atsakymas – ne, nereikia. Ir net negalima.
Didesnė auditorija – daugiau galimybių (ir iššūkių)
Šiandien socialinė medija yra neatsiejama verslo dalis. Jei nori sukurti stiprų verslą, pastatyti komandą – turi būti matomas.
O tam reikia kurti auditoriją. Kodėl?
Nes tai – tikimybių teorija:
kuo daugiau žmonių tave mato, tuo didesnė tikimybė, kad kažkam būsi vertingas.
Galbūt kažkas ieško tavo produkto.
Galbūt kažkam reikia papildomų pajamų.
Galbūt kažkas ieško įkvėpimo, kurį tu gali duoti.
Bet... Ką daryti su neigiamais komentarais?
Kai tave seka trys draugai – natūralu, kad patinki visiems trims.
Bet kai tave seka 300, 3 000 ar 30 000 žmonių – ne visi tave mėgs.
Ir tai yra normalu.
Tavo humoro jausmas, kalbėjimo stilius, išvaizda ar vertybės – ne visiems tiks.
Tai neišvengiama.
Pirmas žingsnis į sėkmę: paleisk poreikį visiems patikti
Nori didelės auditorijos?
Nori būti matomas?
Turi paleisti tą vidinį troškimą visiems patikti.
Kaip sakoma:
Jei nenori būti kritikuojamas – nedaryk nieko, nesakyk nieko, būk niekas.
Kiekvienas sėkmingas turinio kūrėjas, verslininkas ar lyderis socialinėje medijoje jau seniai tą suprato – kritika yra kaina už matomumą.
Kritikai kartais tampa gerbėjais
Aš pats sulaukiu šimtų tūkstančių peržiūrų.
Ir žinoma – atsirado žmonių, kuriems nepatikau. Bet...
Ne vienas iš tų žmonių, kurie iš pradžių manęs nemėgo, vėliau tapo klientais.
Žmonės, kurie sakė „iš pradžių tu man buvai nelabai“, vėliau pirko mano kursus, dalyvavo mokymuose, bendradarbiavo.
Kodėl?
Nes aš nepasidaviau.
Aš nebandžiau visiems įtikti.
Aš tiesiog dalinausi verte.
Ką prarandi, jei pasiduodi per anksti?
Jeigu po trijų video sustoji...
Jeigu po pirmo neigiamo komentaro sakai „ai, gal ne man“…
Jeigu leidi vienai kritikai sustabdyti visą savo kelią…
Tu prarandi verslą, kurį galėjai sukurti.
Tu prarandi klientus, kurie galėjo tapti tavo fanais.
Tu prarandi pajamas, kurias būtum uždirbęs po metų ar dviejų.
Išvada?
Būk savimi ir duok vertę
Tu ne visiems patiksi iš karto.
Bet jeigu ir toliau kursi vertingą turinį – žmonės „pripranta“ prie tavęs.
Ir ne vienas iš jų taps:
tavo fanais,
tavo klientais,
tavo partneriais.
Tavo draugas ir partneris sėkmėje
Gediminas Grinevičius - Verslo Treneris
📚 Knyga "Tinklinės Rinkodaros Vadovas" čia https://www.tinklinismarketingas.lt/tinklinesrinkodarosvadovas 📚
🔝🔝🔝 Prisijunk prie Numeris #1 Tinklinio Marketingo mokymų bendruomenės Lietuvoje - Čempionų Lyga čia http://cempionulyga.lt/ ir sukurk PROVERŽĮ savo versle! 🔝🔝🔝
💎 Norėtum ateinančius 12 mėnesiu dirbti asmeniškai su manimi? DEIMANTINIS KLUBAS https://www.tinklinismarketingas.lt/deimantinisklubas 💎
Comments