top of page
Writer's pictureGediminas Grinevičius

Serija #1123 Netemk arklio prie vandens - padaryk, kad jis užsinorėtų gerti!


Netemk arklio prie vandens - padaryk, kad jis užsinorėtų gerti!



Pakalbėkime apie tai, kaip sudominti žmogų?



Neretai versle, kai bandome parduoti produktą arba verslo galimybę, mes stengiamės ĮTIKINTI žmogų.



Bandydami įtikinti pirkti arba jungtis į komandą, susilaukiame nemažai pasipriešinimo ir prieštaravimų, nes daugelis žmonių nemėgsta kai juos bando įtikinti. 



Ką daro PROTINGI marketeriai?



Užuot bandę atitempti arklį prie vandens, jie padaro, kad tas arklys užsinorėtų gerti (įdeda druskos į maistą) ir tada arklys pats ateina prie vandens.



Kaip tai galėtume pritaikyti tinklinio marketingo versle?



Sakykime aš noriu sudominti žmones savo verslo galimybe. Vienas variantas būtų griebti pirmą pasitaikiusį žmogų ir bandyti jį įtikinti, kad jam reikia prisijungti prie mano verslo. Kitas variantas būtų parodyti savo socialinėje medijoje skirtingas naudas, kurias aš gaunu iš tinklinės rinkodaros, kad žmonės to užsinorėtų patys.



Dažnai kai stebime sėkmingų lyderių socialine medija ką mes matome? Jie keliauja, jie gauna iš kompanijos nujutėlaitį automobilį, jie leidžia laiką su įdomiais ir sėkmingais žmonėmis, jie leidžia laiką su šeima. Jie dalinasi NAUDOMIS, kurias gauna iš verslo.



Tai stebėdami žmonės "užsinori gerti". Jie pradeda galvoti: "ir aš norėčiau darbo, į kurį būtų įdomu eiti", "ir aš norėčiau uždirbti neišeidamas iš namų", "ir aš norėčiau keliauti kompanijos sąskaita".


TAI VADINASI TRAUKOS MARKETINGAS


Todėl dažnai yra efektyviau sužadinti žmogaus apetitą pasidalinant tai kas tau patinka tavo versle, užuot bandžius tempti žmones per prievartą.



Todėl visada, kai bendrauji su žmonėmis turėtum pasidalinti savo istoriją:


1. Ką darei prieš tinklinį marketingą (arba vis dar darai)?


2. Kas tau nepatiko? Ko trūko? Kas paskatino ieškoti papildomos veiklos?


3. Kaip atradai tinklinę rinkodarą? Kas ir kaip tave pakvietė į šį verslą?


4. Kokie tavo rezultatai? Kokias naudas gavai iš šio verslo? Kokie tavo tiklsai ateičiai? Ką planuoji gauti/pasiekti šiame versle?



Išgirdus tavo istoriją, kiti žmonės dažnai užsinorės to paties.



NESUSIKONCENTRUOK TIK Į PAJAMAS.



Kai kurie žmonės ateiną į verslą dėl papildomų pajamų, bet kiti ateina dėl produkto naudos, kiti dėl kelionų, kiti dėl žmonių bendruomenės, kiti dėl saviugdos ir asmeninio tobulėjimo, kiti dėl laiko laisvės ir tt.



Pagalvok kokį postą ar video galėtum šiandien padaryti, kuriame galėtum pasidalinti kažkokią naudą, kurią gavai iš savo verslo ir pakviesk žmones susisiekti su tavimi jei juos domintų.



Tavo draugas ir partneris sėkmėje


Gediminas Grinevičius - Verslo Treneris



 

🌴 Patyriminė Stovykla - Retritas Šiaurės Kipre gegužę 2025 visa informacija https://www.tinklinismarketingas.lt/kipras 🌴


📚 Knyga "Tinklinės Rinkodaros Vadovas" čia https://www.tinklinismarketingas.lt/tinklinesrinkodarosvadovas 📚


🔝🔝🔝 Prisijunk prie Numeris #1 Tinklinio Marketingo mokymų bendruomenės Lietuvoje - Čempionų Lyga čia http://cempionulyga.lt/ ir sukurk PROVERŽĮ savo versle! 🔝🔝🔝


💎 Norėtum ateinančius 12 mėnesiu dirbti asmeniškai su manimi? DEIMANTINIS KLUBAS https://www.tinklinismarketingas.lt/deimantinisklubas 💎

38 peržiūros0 komentarų

Naujausi įrašai

Rodyti viską

Comments


bottom of page