top of page

Serija #883 Tavo tikslas, kad žmogus PABANDYTŲ produktą 💡

Jei pažiūrėsime į dideles kompanijas pamatysime, kad jų tikslas yra pakviesti žmones išbandyti produktą. Visos reklaminės kampanijos dažniausiai yra koncentruotos į tai, kad žmogus taptų klientu pirmą kartą.


Kai žmogus išbando produktą vieną karta, kompanijos žino, kad jam lengviau parduoti ir vėl. Todėl neretai naujus klientus vilioja nuolaidomis, mėginėliais, pabandymo laikotarpiais ir tt.


Jei didelės ir sėkmingos kompanijos tai daro, tai galime daryti ir mes. Juk kai žmogus išbandys mūsų produktą ir pamatys kokybę, didelis šansas, kad norės užsisakyti daugiau ir reguliariai, o gal net taps mūsų verslo partneriu.


Tad pagalvok kaip galėtum pakviesti žmones tapti tavo klientu 1 kartą arba 1 mėnesį. Kaip galėtum jiems padėti išbandyti tavo produktą?


Tada labai svarbu PALAIKYTI RYŠĮ ir susisiekti su tuo klientu po to kai išbandė prioduktą. Išsiaiškink ar patiko ir gavo norimą rezultatą? Pasiūlyk įsigyti daugiau produktų arba tęsti to paties produkto vartojimą. Paprašyk rekomendacijų ir gal net pasiūlyk verslo galimybę jei matai, kad žmogus labai entuziastingas ir nori dalintis su kitais.



Tavo draugas ir partneris sėkmėje

Gediminas Grinevičius - Verslo Treneris


 

Ar norėtum tapti geresne lektore/geresniu lektoriumi ir įvaldyti viešąjį kalbėjimą?


Ar norėtum labiau savimi pasitikėti, kai kalbi viešai ir internetu?


Ar norėtum efektyviau organizuoti renginius ir pritraukti daugiau žmonių?


Programa skirta būtent tau!


VIEŠOJO KALBĖJIMO IR RENGINIŲ ORGANIZAVIMO STOVYKLA


Šioje programoje gausi pačias svarbiausias pamokas, kad taptum savimi užtikrinta/užtikrintu viešajam kalbėjimui ir renginių organizavimui.


Ar tu kalbi tik savo komandai, ar vedi mokymus visai kompanijai ar nori tapti samdoma lektore/lektoriumi ir viešai kalbėti už pinigus. Pasidalinsime su tavimi naudingiausiais patarimais, kurie padės gauti geresnius rezultatus.


6 PAMOKOS | DAUG PATARIMŲ | BONUSAI


VIEŠASIS KALBĖJIMAS:


Kaip nugalėti baimę kalbėti viešai?


Kaip užmegzti ryšį su savo auditorija?


Kaip išlaikyti žmonių dėmesį ir įtraukti juos į tavo pranešimą?


Kaip parduoti nuo scenos ar gyvos transliacijos metu?


Kaip palikti gerą įspūdį savo žiūrovams?


Kaip kontroliuoti pranešimo laiką?


Kaip pasakoti ir naudoti istorijas savo paskaitose?


Kaip efektyviai sukurti ir sudėlioti savo turinį, kad būtų įdomu ir naudinga žiūrovui?


Kaip užmegzti emocnį ryšį su savo auditorija?


Kaip kontroliuoti savo fiziologiją, kaip stovėti, kur žiūrėti, kaip šnekėti, kad padarytum efektyvų pranešimą?


RENGINIŲ ORGANIZAVIMAS:


Kaip organizuoti mažus ir didelius renginius?


Kaip rasti ir paruošti vietą renginiui?


Kaip įtraukti komandą į organizavimą ir deleguoti?


Kaip uždirbti iš renginių?


Kaip save pozicionuoti renginių dėka?


Kaip pritraukti daugiau žmonių į renginius?


Renginių planavimas.


Renginių reklamavimas.


Renginių finansai.


BONUSAI:


Bonus #1: Video pamoka “Kaip efektyviai daryti gyvas transliacijas internetu?”


Bonus #2: Renginių Organizavimo E-Knyga (Ritos Grinevičienės)


Bonus #3: Klausimų ir atsakymų sesijos po kiekvienos pamokos.


Viešojo Kalbėjimo ir Renginių Organizavimo Stovyklos Kaina Tik 45€


Gali sumokėti naudojant PAYPAL: gediminas_grinevicius@yahoo.com


Arba BANKO PAVEDIMU:


Lietuvoje:

Gediminas Grinevičius

LT717300010141717039

Swedbank


Anglijoje:

Tinklinis Marketingas LTD


Account: 56827363


Sort Code: 30-98-97

LLOYDS BANK


Kai sumokėsi atsiųsk man apmokėjimo nuotrauką ir savo elektroninio pašto adresą į mano Facebook www.facebook.com/gediminas.grinevicius ir paprašyk, kad pridėčiau tave prie “Viešojo Kalbėjimo ir Renginių Organizavimo Stovykla" grupės.


(Viešojo Kalbėjimo Stovykla tai įrašytas kursas. Įsigijus šį kursą iš karto gausi prieiga prie visų pamokų ir prieiga tau liks visam laikui)


Jei turi klausimų rašyk man - su malonumu atsakysiu.


Iki pasimatymo STOVYKLOJE!


Sužinok daugiau čia: https://www.tinklinismarketingas.lt/viesasiskalbejimas



39 peržiūros0 komentarų

Naujausi įrašai

Rodyti viską
bottom of page