top of page

Serija #797 Ar darai šias 5 KLAIDAS savo socialinėje medijoje?

Socialinė medija yra NEREALUS įrankis plėsti savo verslą ir pasiekti geresnius rezultatus. Kai pagalvoju, kaip mes statėme tinklinės rinkodaros verslą prieš 12 metų kai dar nebuvo socialinės medijos, aš net neįsivaizduoju kaip tai buvo įmanoma 🙂



Bet net ir šiandien dar matau daugybę tinklinio marketingo atstovų neišnaudojančių pilno socialinės medijos potencialo. Žemiau su tavimi pasidalinsiu 5 klaidomis, kurias matau daug žmonių darant:


#1 KLAIDA: Neoptimizuotas Profilis


Pirmas įspūdis, kurį tu sudarai žmogui užėjusiam į tavo profilį yra labai svarbus. Tavo profilio nuotrauka, cover nuotrauka, tekstas prie šių dviejų nuotraukų, tavo bio/intro ir tavo linktr.ee nuoroda yra labai svarbūs socialinės medijos aspektai, kurie tau gali padėti pritraukti žmones arba gali atstumti žmones jei neoptimizuota.


#2 KLAIDA: Nenustatyta Tikslinė Auditorija


Tai kas tinka viskam dažniausiai netinka niekam. Nors darant prospektingą mes galime kontaktuoti visus žmones, kai darome marketingą turėtume nusitaikyti į tam tikrą auditoriją. Tik tada užmegsime su jais emocinį ryšį ir kalbėsime jų kalba.


#3 KLAIDA: Nesukuriamas Vertės Jausmas


Daugelis nori imti, bet nenori duoti. Jie bando nuimti derlių nepasodinę sėklų. Socialinė medija taip neveikia. Pirmiausiai turi nusipelnyti savo auditorijos pasitikėjimo duodama (-as) jiems naudingą informaciją ir tik tada gali tikėtis parduoti ir pasirašyti į komandą.


#4 KLAIDA: Nemonetizuotas Srautas


Labai daug žmonių nieko neuždirba iš savo socialinės medijos. Socialinė medija gali tapti pinigų generavimo mašina ir telefonas bankomatu jei teisingai išnaudosime visus šio įrankio privalumus ir darysime teisingus veiksmus.


#5 KLAIDA: Nesukurtas Pasyvus Piltuvėlis


Jei mes teisingai sukuriame savo brendą socialinėje medijoje tai gali tapti pastoviu naujų klientų ir komandos narių šaltiniu, kur kiekvieną mėnesį ar net kiekvieną savaitę su tavimi susisieks nauji žmonės norintys gauti daugiau informacijos apie tai ką tu darai.


Žemiau kviečiu tave į "Asmeninio brendo ir komandos kultūros stovyklą" kur pasidalinsiu labai daug praktiškų patarimų kaip išvengti aukščiau paminėtų klaidų ⬇️⬇️⬇️


https://www.tinklinismarketingas.lt/asmeninisbrendas



Tavo draugas ir partneris sėkmėje

Gediminas Grinevičius - Verslo Treneris


 


“Svarbu sukurti asmeninį brendą, nes tai yra vienintelis dalykas, kurį turėsi. Tavo reputacija internete ir naujajame verslo pasaulyje iš esmės yra svarbiausias dalykas, todėl turi būti geras žmogus. Tu negali nieko paslėpti, o dar svarbiau, tu turi būti matomas.” - Gary Vaynerchuk


Anot Ty Bennet žmonės nori daryti verslą su žmonėmis, kuriuos pažįsta, mėgsta, pasitiki ir vertina. Tad kaip gi Tu gali tai sukurti šiandieninėje socialinėje medijoje?


Tavo ASMENINIS BRENDAS arba pritrauks žmones pas tave arba juos atstums. Ignoruoti šį aspektą savo versle yra “mirties nuosprendis” tavo verslo augimui internete.


Vis dažniau ir dažniau socialinėje medijoje matome sėkmingus lyderius gaunant neįprastai gerus rezultatus. Jie sparčiai plečia komandą ir parduoda labai daug produktų dėl vienos labai svarbios priežasties:


JIE SUKŪRĖ MINI-GARSENYBĖS ASMENINĮ BRENDĄ.


Matai, kad gautum šaunius rezultatus versle ir daug uždirbtum tau nereikia tapti garsenybe žinoma visoje Lietuvoje ar visame pasaulyje. Su garsenybės statusu dažnai atsiranda daugiau PROBLEMŲ, nei naudos. Bet tapti mini-garsenybe savo NIŠOJE gali būti nepaprastai prasminga ir pelninga.


Teigiama, kad sukurus 1000 tikrų fanų bazę tu gali uždirbti 1,000,000$ per metus!


*******************


„Kultūra valgo strategiją pusryčiams“ Peter Drucker


Ar pastebėjai, kad vienos komandos auga tarsi “ant mielių”, kol kitos atrodo kaip “kiauras kibiras” iš kurių žmonės greičiau išeina, nei prisijungia?


KOMANDOS KULTŪRA yra vienas svarbiausių faktorių tinklinio marketingo verslo sėkmėje. Tie lyderiai, kurie sukuria gerą komandos atmosferą - LAIMI!


Dažnas tinklinės rinkodaros lyderis jaudinasi ir klausia “KAIP IŠLAIKYTI” žmones versle, kad jie nepasiduotų ar neišeitų į kitas kompanijas, bet retas išmoksta kaip sukurti erdvę, iš kurios ŽMONĖS NENORĖS IŠEITI.


Jei komandos kultūra yra BLOGA, nesvarbu kiek strategijų ir taktikų mokinsi, verslas vos judės į priekį.


Sėkmingiausi ir daugiausiai uždirbantys tinklinio marketingo lyderiai skiria labai daug dėmesio komandos kultūrai ir atmosferai, jie užtikrina, kad jų organizacijoje būtų aukštas energijos lygis, pozityvumas, bendradarbiavimas ir pagarba vienas kitam.


Tie kas ignoruoja šį faktorių dažnai patiria nepasisekimus, konfliktus ir EGO kovas savo komandose.


*******************


ASMENINIO BRENDO IR KOMANDOS KULTŪROS STOVYKLA


❓ Ar norėtum pagerinti savo ASMENINĮ BRENDĄ?


❓ Ar tau būtų naudinga užkariauti savo NIŠĄ socialinėje medijoje?


❓ Ar norėtum PRITRAUKTI vis daugiau klientų ir verslo partnerių?


❓ Ar būtų lengviau stayti verslą jei tavo komanda dirbtų harmonijoje?


❓ Ar norėtum, kad tavo komandos nariai su entuziazmu dirbtų tavo organizacijoje?


❓ Ar tau būtų naudinga padidinti savo komandos produktyvumą, efektyvumą ir verslo apyvartą?



Jei atsakei “TAIP!” tada noriu Tave apkviesti į naują mokymų programą “Asmeninio brendo ir komandos kultūros stovyklą”


📌 Tai 6 pamokų - dviejų savaičių kursas internetu. Visos pamokos vyks gyvai uždaroje Facebook grupėje skirtoje šio mokymo dalyviams ir visų pamokų įrašai liks visam laikui. Pamokose gausi svarbią informaciją tavo ASMENINIO BRNDO kūrimui socialinėje medijoje ir pozityvios KOMANDOS KULTŪROS kūrimui tavo komandoje.


🖌 Šis kursas sujungs svarbią mokymų medžiagą su praktinėmis užduotimis, kad gautum pačia didžiausią apčiuopiamą praktinę vertę iš šio mokymų kurso.


#1 Pamoka: Asmeninio Brendo Pagrindai


👉 Kaip sukurti efektyvų ir patrauklų asmeninį brendą šiandieniniame pasaulyje? Kaip išnaudoti įrankius ir technologijas tavo brendo naudai? Į ką atkreipti dėmesį ir kokios dažniausios klaidos imidžo kūrime socialinėje medijoje?


#2 Pamoka: Ko žmonės nori ir kaip tai padaryti tavo brendo dalimi?


👉 Kaip atrasti savo NIŠĄ ir pritraukti savo 1000 tikrų fanų? Kaip sukurti “lipnų” brendą, kuris pritrauks ir išlaikys žmones tavo socialinėje medijoje? Kaip save poziionuoti socialinėje erdvėje ir kokia turėtų būti tavo “žinutė pasauliui”?


#3 Pamoka: Asmeninio Brendo Dublikacija


👉 Kaip išmokinti savo komandą susikurti efektyvų asmeninį brendą? Kaip sukurti viešo imidžo veiksmų planą ir kaip “prižiūrėti” kitų brendus ir padaryti imidžo “inventorizaciją”?


#4 Pamoka: Komandos Kultūros Pagrindai


👉 Kaip sukurti pozityvią komandos atmosferą skatinančią augimą? Kaip padaryti, kad žmonės tavo organizacijoje jaustūsi gerai ir norėtų čia likti? Kaip sumažinti komandos narių “atkritimą”?


#5 Pamoka: Blogo lyderio klaidos ir kaip jų išvengti?


👉 Kokios dažniausios lyderio klaidos kenkiančios komandos moralei? Kaip pasimokyti iš kitų klaidų ir tapti efektyviu lyderiu kuriančiu KLESTINČIĄ komandą?


#6 Pamoka: Kaip padaryti komandą efektyvesnę ir produktyvesnę?


👉 Komandos kultūros metodai didintantys organizacijos našumą tinklinio marketingo versle. Kaip užtikrinti žmonių saugumą, nuoširdumą ir atsidavimą misijai? Kaip padidinti komandos narių laimę ir aistrą pašaukimui?



“Jei tu žmonėms patinki, jie tavęs klausys, bet jei jie pasitikės tavimi, tada norės daryti verslą su tavimi.” -Zig Ziglar


Kursas startuoja Antradienį Liepos 5 dieną 20:00val. Lietuvos laiku.


Pamokų grafikas:


1 Pamoka - Antradienį Liepos 5 dieną 20:00val LT laiku

2 Pamoka - Ketvirtadienį Liepos 7 dieną 20:00val LT laiku

3 Pamoka - Šeštadienį Liepos 9 dieną 20:00val LT laiku

4 Pamoka - Antradienį Liepos 12 dieną 20:00val LT laiku

5 Pamoka - Ketvirtadienį Liepos 14 dieną 20:00val LT laiku

6 Pamoka - Šeštadienį Liepos 16 dieną 21:00val LT laiku



🔥 Kurso internetu 60€.


Gali sumokėti naudojant PAYPAL: gediminas_grinevicius@yahoo.com


Arba BANKO PAVEDIMU:

Lietuvoje:

Gediminas Grinevičius

LT717300010141717039

Swedbank

 

Anglijoje:

Tinklinis Marketingas LTD

Account: 56827363

Sort Code: 30-98-97

LLOYDS BANK

 

Kai sumokėsi, atsiųsk man apmokėjimo nuotrauką ir savo elektroninio pašto adresą į mano Facebook www.facebook.com/gediminas.grinevicius ir pasiprašyk, kad pridėčiau tave prie “Asmeninio brendo ir komandos kultūros stovyklos" grupės.


Jei turi klausimų, rašyk man - su malonumu atsakysiu. 🙏Iki pasimatymo stovyklos viduje!

 

👉Sužinok daugiau čia: http://asmeninisbrendas.lt/ <