Kartais taip būna, kad mūsų kompanijos produktus kažkas internete parduoda pigiau.
Ką daryti jei taip įvyksta?
Blogiausias dalykas, kurį gali padaryti tai taip pat pradėti leisti kainas žemyn. Jei tu parduodi savikaina, reiškias nieko neuždirbi, jei nieko neuždirbi reiškias siunti signalą savo pasąmonei, kad tavo laikas ir pastangos yra bevertės!
Vietoje kainų leidimo, turi pagalvoti kaip galėtum išsiskirti iš minios, ką galėtum duoti papildomai, kodėl žmogus norėtų būtent pirkti iš tavęs? Gal pirkėjui papildomai duosi elektroninę knygą su patarimais, gal asmeninę konsultaciją nemokamą, gal video su demonstracija kaip gauti didžiausią naudą iš produkto, gal pridėsi į uždarą bendruomenę skirtą tik tavo klientams?
Antras labai svarbus dalykas tai užmegzti EMOCINĮ RYŠĮ su savo auditorija. SUSIDRAUGAUK su žmonėmis socialinėje medijoje ir UŽMEGZK SANTYKIUS su jais. Kai tu žmogui patiksi, kai jis jaus ką tu jauti, kai jūs bendrausite - jis pirks iš tavęs ir didesne kaina, nes verslą žmonės mėgsta daryti su žmonėmis, ne su produktu ar kompanija.
Galiausiai, gali pasodinti abejonės sėklą į žmogaus protą. Kai tau pasako klientas, kad tavo produktas yra pigesnis kitur, tiesiog paaiškink: "Tas žmogus parduoda savikaina ir nieko neuždirba. Kodėl žmogus norėtų parduoti savikaina ir nieko neuždirbti, juk čia verslas ne labdaringa veikla? Gal kažkas negerai su tuo produktu, gal pasibaigusios galiojimo datos, gal padirbtas? Tu negali garantuoti už kitus, bet jei pirks iš tavęs, tada gaus aukščiausią kokybę ir kliento aptarnavimą. Tad jiems spręsti ar pikrti iš tavęs ar rizikuoti ir pirkti iš nepažįstamų žmonių."
Tavo draugas ir partneris sėkmėje
Gediminas Grinevičius - Verslo Treneris
Ar buvo taip, kad prisijungi prie socialinės medijos platformos ir matai, kad kiti jau daug daugiau už tave pažengę?
Ar buvo taip, kad jaustumeis pavėlavusi (-ęs), kokioje socialinės medijos platformoje?
Ar norėtum maksimaliai išnaudoti visai naują platformą, kuri atsirado ne taip seniai, bet jau sukėlė audrą pasaulyje?
Ar norėtum išmokti, žingsnis po žingsnio, kaip naudotis TIKTOK platforma, net jei dar nesi susikūrusi (-ęs) savo paskyros?
Tada “Tinklinio Marketingo TikTok Stovykla” yra skirta tau!
Prieš kelis metus atsiradusi TikTok socialinės medijos platforma įgyja pagreitį Tinklinio Marketingo industrijoje ir vis daugiau lyderių sėkmingai naudoją šį tinklą gauti gerus rezultatus.
TikTok stovykloje tu išmoksi:
> Kaip susikurti savo paskyrą TikTok platformoje?
> Kaip susitvarkyti nustatymus?
> Kaip kurti turinį ir naudotis visomis funkcijomis?
> Kaip rasti ir pritraukti klientus per TikTok?
> Kaip rasti ir pritraukti komandos narius per TikTok?
> Ką daug pasiekę lyderiai tinklinio marketingo industrijoje daro su šia platforma?
Būk viena (-as) iš pirmųjų tinklinio marketingo industrijoje TikTok platformoje ir išmok tai daryti profesionaliai iš karto!
TikTok stovyklos kaina tik 35€.
Gali sumokėti naudojant PAYPAL:
gediminas_grinevicius@yahoo.com
Arba BANKO PAVEDIMU:
Lietuvoje:
Gediminas Grinevičius
LT717300010141717039
Swedbank
Anglijoje:
Tinklinis Marketingas LTD
Account: 56827363
Sort Code: 30-98-97
LLOYDS BANK
Kai sumokėsi atsiųsk man apmokėjimo nuotrauką ir savo elektroninio pašto adresą į mano Facebook https://www.facebook.com/gediminas.grinevicius/ ir pasiprašyk, kad pridėčiau tave prie “Tinklinio Marketingo TikTok Stovyklos" grupės.
Jei turi klausimų rašyk man - su malonumu atsakysiu.
Iki pasimatymo online konferencijoje!
(TikTok Stovykla tai įrašytas kursas. Įsigijus šį kursą iš karto gausi prieiga prie visų pamokų ir prieiga tau liks visam laikui)
Daugiau informacijos apie renginį čia: https://www.tinklinismarketingas.lt/tiktokstovykla 🚀
P.S. Jei gali pasidalink su draugais ir komanda 🙏😍😘
留言