Turbūt visi esame turėję pokalbį dėl darbo arba interviu.
Kai bandome gauti darbą ir ateiname į interviu, ar kompanijos savininkas/personalo direktorius bando mus įtikinti kokia gera jų kompanija ar nori, kad mes juos įtikintume jog esame tinkamas kandidatas šiai pozicijai?
Beabejo antrasis variantas, juk dėl to ir kuriame savo CV, kad pasirodytume pačioje geriausioje šviesoje ir interviu metu stengiamės pabrėžti visas savo stiprybes, kvalifikacijas ir kodėl būtume tinkamas žmogus darbui.
Bet kai pradedame statyti savo tinklinio marketingo verslą dažnai pamirštame apie tai ir pradedame įtikinėti žmones jungtis prie mūsų kompanijos ar maldaujame pirkti mūsų produktus.
Taip suprantama, kad mums reikia parduoti produktą ir statyti komandą, bet labai svabu su kokia ENERGIJA mes tai darome.
Po to kai žmogus peržiūrėjo tavo verslo pristatymą visada užduok klausimą "Kas tau labiausiai patiko iš prezentacijos?". Tokiu būdu žmogus pradeda pats sau pardavinėti tavo verslo galimybę vardindamas viską kas jam/jai patiko. Neskubėk šioje vietoje, išklausinėk ir pasigink kas patiko, kodėl tam žmogui tai svarbu, kur jis save mato tavo kompanijoje?
Kitas labai geras klausimas užduoti po prezentacijos tai "Kodėl tu manai tau šioje kompanijoje sektūsi?" arba "Kodėl tu manai būtum tinkmamas žmogus šiam verslui?". Leisk žmogui PASIGIRTI ir išvardinti savo stipriąsias savybes. Pasigilink, parodyk susidomėjimą, leisk žmogui išvardinti visas priežasti kodėl jam tavo kompanijoje sektūsi, nes čia jis/ji vėl pardavinėja tavo verslo galimybę sau.
Yra didžiulis skirtumas tarp to kai tu pasakoji kokia gera tavo kompanija ir kai žmogus pats vardina visas priežastis, kodėl tai gera kompanija ir kodėl jiems gerai seksis dirbti su ja.
Tavo draugas ir partneris sėkmėje
Gediminas Grinevičius - Verslo Treneris
Ar norėtum statyti savo tinklinio marketingo verslą su nauja energija ir naujais įgūdžiais?
Programa skirta TAU!
TINKLINIO MARKETINGO SĖKMĖS STOVYKLA
Tokio kurso lietuvių kalba dar nebuvo!
Tai NE dar viena motyvacinė programa, kur mokaisi tam, kad mokintis ir niekada nesiimi veiksmų!
Tai programa tiems kas nori rezultatų ir jų nori DABAR!
Šioje programoje rasi 10 pačių svarbiausių pamokų TAVO verslui ir sėkmei tinklinėje rinkodaroje. Jei tau atsibodo spėlioti ką ir kaip reikia daryti, kad pagaliau gautum geresnius rezultatus versle ir uždirbtum daugiau, jei atsibodo klausyti patarimų, kurie neveikia arba yra nepritaikomi tavo verslui, jei nori tiksliai žinoti KĄ ir KAIP daryti žingsnis po žingsnio - tada ši programa yra kaip tik TAU.
#1 Pamoka: Socialinės medijos išvaizdos pagerinimas. Kaip save efektyviau pateikti socialinėje erdvėje, kad sudominti ir pritraukti žmones savo profiliu/puslapiu.
#2 Pamoka: Facebook grupės ir kaip jas naudoti verslo plėtrai. Kaip susikurti grupes, kokias grupes, kokia informaciją į jas dėti, kad pritraukti klientų ir verslo partnerių?
#3 Pamoka: Facebook LIVE ir kaip juos daryti profesionaliai ir efektyviai. Kur galima pritaikyti šias gyvas transliacijas, apie ką šnekėti, kaip maksimaliai išnaudoti sukurtus video.
#4 Pamoka: PROSPEKTINGAS - kaip pakviesti žmones į verslą, kad jie susidomėtų ir, kad tai būtų dublikuojama komandos. Žingsnis po žingsnio nuo pirmo kontakto iki žmogaus užregistravimo jūsų komandoje.
#5 Pamoka: MARKETINGAS - kaip padaryti, kad žmonės ateitų pas jus, o ne jūs jų ieškotumėte? Išmok pritraukti žmones "smalsumo postais" ir turinio kūrimu.
#6 Pamoka: Kaip sėkmingai padėti naujam žmogui pradėti versle. Pirmas skambutis su nauju komandos nariu, ką ir kaip sakyti, ko klausti, ką paaiškinti, kad naujas komandos narys pradėtų sėkmingai dirbti + PIRMŲ 7 DIENŲ PLANAS NAUJAM ŽMOGUI!
#7 Pamoka: Strategijos NE internetu - kaip efektyviai plėsti klientų bazę ir komandą naudojantis "offline" strategijomis? Kaip užkalbinti žmones, kaip sudominti, kaip sumažinti pasipriešinimą tinkliniui marketingui, kaip pakviesti VYRUS į verslą?
#8 Pamoka: Kaip greičiausiai ir lengviausiai plėsti verslą užsienio šalyse? Kaip dirbti su žmonėmis kitose šalyse?
#9 Pamoka: Kaip padaryti, kad komanda darytų DAUGIAU? Strategijos kaip pagerinti žmonių efektyvumą, motyvaciją ir įgūdžius.
#10 Pamoka: Kasdieninis veiksmų planas tinkliniam marketinge. Ką ir kaip daryti kiekvieną dieną versle, kad gautum rezultatus net jei šį verslą darai kaip papildomą veiklą (valandą ar kelias valandas per dieną).
BONUS! Sužinok ką aš išmokau didžiausiuose pasaulio mokymuose tinklinei rinkodarai Go Pro Recruiting Mastery Las Vegase, Nevadoje su Eric Worre, Grant Cardone ir kitais virš milijono dolerių per metus uždirbančiais lyderiais. Tai naujausios technologijos ir patarimai iš TOP lyderių visame pasaulyje.
Stovyklos Kaina Tik €35
Gali sumokėti naudojant PAYPAL: gediminas_grinevicius@yahoo.com
Arba BANKO PAVEDIMU:
Lietuvoje:
Gediminas Grinevičius
LT717300010141717039
Swedbank
Anglijoje:
Gediminas Grinevicius
Account: 30485762
Sort Code: 30-98-97
LLOYDS BANK
Kai sumokėsi atsiųsk man apmokėjimo nuotrauką ir savo elektroninio pašto adresą į mano Facebook www.facebook.com/gediminas.grinevicius ir paprašyk, kad pridėčiau tave prie "Tinklinio Marketingo Sėkmės Stovykla" grupės.
Jei turi klausimų rašyk man - su malonumu atsakysiu.
Iki pasimatymo SĖKMĖS STOVYKLOJE!
(Sėkmės Stovykla tai įrašytas kursas. Įsigijus šį kursą iš karto gausi prieiga prie visų pamokų ir prieiga tau liks visam laikui)
Sužinok daugiau apie “Tinklinio Marketingo Sėkmės Stovyklą” čia: https://www.tinklinismarketingas.lt/sekmesstovykla
Comments