Serija #599 Kodėl turi suprasti savo KOMPANIJĄ?

Dažnai tinklinio marketingo atstovai nesupranta savo kompanijų. Jie turi labai aukštus reikalavimus savo kompanijoms ir neįsigilina į verslo užkulisius.



Tinklinio marketingo kompanijos pasirūpina viskuo: produkto kūrimu, sandėliavimu, reklaminėmis prekėmis, motyvacinėmis programomis, klientų aptarnavimu, logistika, atlyginimų išmokėjimu ir dar daug daug daugiau.


Bet vos tik kompanija padaro klaidą ar kažką pakeičia, tinklinės rinkodaros atstovai pradeda skųstis ir piktintis.


Visų pirma turime suprasti, kad kompanijose dirba žmonės ir žmonės daro klaidas. Kiekvienas iš mūsų esame padarę klaidų. Todėl turėtume būti kantresni ir atlaidesni žmonėms, kurie dirba mūsų kompanijose.


Taip pat turime suprasti, kad tinklinio marketingo kompanija tai VERSLAS ne labdaringa organizacija. Tai reiškia, kad kompanija turi uždirbti pinigus jei mes norime kad tai būtų tvarus ilgaamžis verslas.


Todėl laikas nuo laiko kompanija turės pabranginti produktus, kartais turės pakeisti marketingo planą ar tam tikras motyvacines programas, kad ir toliau verslas būtų pelningas ir kompanija turėtų iš ko kurti naujus produktus ir duoti visą kitą mums kompanijos atstovams.


Suprask, kad tu ir tavo kompanija yra toje pačioje komandoje, toje pačioje barikadų pusėje. Tai nėra mes prieš juos situacija. Jei nėra kažkokio produkto ir tai tau nepatinka, suprask, kad tavo kompanija taip pat praranda pinigus kiekvieną dieną, kai nėra to produkto, bet neretai yra tam tikros aplinkybės, kurių kompanija negali kontroliuoti (pvz.: tiekėjas vėluoja).


Stenkis užmegzti gerus santykius su kompanijos savininkais ir darbuotojais. Būk kanti (-us) su skambučių centro darbuotojais ir aptarnaujančiu personalu. Tik laiko klausimas, kada tau reikės pagalbos iš kompanijos ir tada džiaugsies, kad puoselėjai gerus santykius su jais.



Tavo draugas ir partneris sėkmėje

Gediminas Grinevičius - Verslo Treneris



Ar norėtum plėsti savo Tinklinio Marketingo verslą per INSTAGRAM, bet nežinai kaip tai teisingai daryti?


Ar naudojiesi INSTAGRAM jau kurį laiką, bet nelabai supranti kaip gauti geresnius rezultatus?


Ar norėtum PRITRAUKTI daugiau žmonių ir RASTI daugiau klientų ir naujų komandos narių per INSTAGRAM?