Serija #593 Kaip išlikti STIPRIU LYDERIU kai kiti nuleidžia rankas?

Kaip lyderis tinklinio marketingo versle, neišvengiamai patirsi, kai tavo komandos narys nuleidžia rankas ir pasiduoda versle, dėl vienos ar kitos priežasties.



Kaip pačiam likti motyvuotu, jei žmonės aplink pasiduoda?


Sako: "bėk su tais, kurie bėga, eik su tais, kurie eina, bet nestovėk su tais, kurie stovi".


Nebūk "vadybininkas", kuris sėdi ir verkia, kaip blogai, kad kažkoks žmogus nustojo dirbti. Pats/pati visada lik veiksme ir nuolatos ieškok naujų klientų ir verslo partnerių. Nesitikėk, kad tavo komanda pastatys verslą už tave. Dažnai yra lengviau "pagimdyti" naują žmogų verse, nei "prikelti iš numirusių" tą, kuris jau pasidavė.


Nuolatos investuok į save per saviugdą ir asmeninį tobulėjimą, ir nuolatos skaityk savo tikslus, kad tavo motyvacijos lygis išliktų stabilus, nesvarbu kas atsitiktų tavo versle.


Kai komandos narys nuleidžia rankas, išmok pamoką, pagalvok ką kitą kartą galėtum padaryti, kad tai neįvyktų, bet nepraleisk labai daug laiko į tai koncentruodamasis, nes įvyks "analizės paralyžius", kai tiek daug galvoji, kad nėra laiko DARYTI veiksmus.


Galiausiai, jei komandos narys nustojo daryti veiksmus, nebandyk "skaityti minčių" ir neprisifantazuok priežasčių, kodėl taip įvyko. Geriau susisiek su tuo komandos nariu ir paklausk, kas įvyko ir ar galėtum kažkuo padėti?


Tavo draugas ir partneris sėkmėje

Gediminas Grinevičius - Verslo Treneris


🧲🧲🧲 PERSPĖJIMAS: Nerašyk dar vieno POSTO ar ŽINUTĖS, kol neperskaitei šio posto! 🧲🧲🧲

Ar žinojai, kad daugelio tinklinio marketingo atstovų, niekas neišmokino bendravimo ir turinio kūrimo įgūdžių ir daugelis iš jų pasiduoda negavę rezultato, jau per pirmas savaites ar mėnesius?

Pagaliau! Efektyvaus bendravimo ir nuomonės formavimo per turinį kursas internetu:

“MAGNETINIS LYDERIS”

Ar dažnai UŽSTRINGI bendraudama (-as) žinutėmis su potencialiais klientais ir nebežinai ką rašyti?