Serija #592 Kaip atsakyti į labai NEGRAŽIUS PRIEŠTARAVIMUS ar net ĮŽEIDIMUS?

Jei teisingai užsiimsi tinkliniu marketingu, tu pabendrausi su šimtais ar net tūkstančiais žmonių per savo karjera.



Daugelis žmonių yra kultūringi ir gana malonūs, bet neišvengiamai sutiksi ir tokių, kurie bus grubūs, nemandagūs ir nekultūringi.


Dažnai gaunu klausimą "kaip įtikinti žmogų pirkti ar prisijungti prie komandos?", bet mūsų darbas ne įtikinėti, o rūšiuoti.


Jei žmogus nuoširdžiai užduoda klausimą ir nori kažką išsiaiškinti, mes žinoma atsakysime ir patarsime, bet ką daryti jei žmogus užduoda negražius prieštaravimus, sarkastiškai pasisako ar net įžeidinėja mus, bendravimo metu?


Visų pirma PAGALVOK:

Ar aš norėčiau tokio žmogaus savo komandoje? Ar aš norėčiau tokio kliento?


Jei žmogus pradžioje bendravimo taip elgiasi, kaip jis elgsis po to?


NEPARDUOK SAVO SIELOS! Taip, mes visi norime uždirbti pinigų ir statyti sėkmingą verslą, bet ar verta paminti savo įsitikinimus ir būti neištikimam savo vertybėms, vien dėl vienkartinio uždarbio? Kartais galbūt geriau mažiau uždirbti, bet ramiai miegoti?


Per vienuolyką metų versle, esu turėjęs ne vieną komandos narį, kuri po to pasigailėjau, kad pakviečiau į komandą. Taip pat sutikau ne vieną lyderį, kuris dėl pinigų padarytų viską, net kentėtų nuolatines patyčias ir stresą. Ar verta?


NIEKAM NEŠOK! Kai žmogus tau užduoda pažeminančius, sarkastiškus, įžeidžiančius klausimus, man tai primena vesternų filmus, kur vienas kaubojus šaudo kitam po kojomis, o tas šoka prieš jį, kad nepataikytų jam į koją.


Tai tikrai nėra lengva, ypač kai labai labai labai nori, kad tavo komanda augtų, bet turi išmokti kai kuriems žmonėms pasakyti "NE" ir juos diskvalifikuoti kaip potencialius klientus ar komandos narius.



Tavo draugas ir partneris sėkmėje

Gediminas Grinevičius - Verslo Treneris