Serija #591 Kaip padaryti gerą PARDAVIMO SKAMBUTĮ?

Kai prieš 11 metų pradėjau tinklinio marketingo versle, nieko neišmaniau apie pardavimus ar bendravimo įgūdžius.



Todėl, geras pardavimų skambutis man atrodė toks, kuriame aš kalbu labai emocingai, labai charizmatiškai ir tiesiog sužaviu potencialų klientą ar verslo partnerį. Tai veikė, bet ne taip gerai, kaip aš norėjau.


Tik kai pradėjau studijuoti pardavimus ir verslą, išmokau, kad geriausias pardavimo skambutis yra tas, kuriame didžiąją laiko dalį kalba potencialus klientas ar verslo partneris.


Raktas yra KLAUSIMAI. Užduoti klausimus ir klausyti ką žmogus tau sako. Kuo daugiau informacijos sužinai apie žmogaus poreikius, problemas, svajones, tikslus ir t.t., tuo geresnį servisą gali padaryti.


Juk būna taip, kad žmogui mūsų produktas ar mūsų verslo galimybė gali būti netinkama, bet nepatyręs pardavėjas, tiesiog stengiasi kažką "įkišti". Geras konsultantas, kita vertus, išsiaiškina žmogaus poreikius ir tik tada pasiūlo sprendimą.


Mūsų tikslas turėtų būti SUSIDOMĖJUSIU, o ne ĮDOMIU. Mažiau bandyti sužavėti žmogų ir daugiau stengtis būti sužavėtu tuo žmogumi. Leisk žmogui pasigirti, išaukštinti save ir įtikinti tave, kodėl jis tinkamas tavo verslui.


Leisk žmogui išsikalbėti, nepertrauk jo ir nepulk prie išvadų, kol neišgirdai visos istorijos. Kuo daugiau žmogus su tavimi pasidalins apie save - tuo tu labiau jam PATIKSI ir tuo labiau jis tavimi PASITIKĖS.



Tavo draugas ir partneris sėkmėje

Gediminas Grinevičius - Verslo Treneris



Ar buvo taip, kad prisijungi prie socialinės medijos platformos ir matai, kad kiti jau daug daugiau už tave pažengę?

Ar buvo taip, kad jaustumeis pavėlavusi (-ęs), kokioje socialinės medijos platformoje?

Ar norėtum maksimaliai išnaudoti visai naują platformą, kuri atsirado ne taip seniai, bet jau sukėlė audrą pasaulyje?

Ar norėtum išmokti, žingsnis po žingsnio, kaip naudotis TIKTOK platforma, net jei dar nesi susikūrusi (-ęs) savo paskyros?