Serija #588 Ar BŪTINA susiskambinti su naujoku versle?

Klaidą, kurią dariau versle, kai tik pradėjome naudotis socialine medija žmonių kvietimui buvo tai, kad nedarydavau jokio skambučio su naujoku.



Aš įsivaizdavau, kad užteks žmogų prijungti prie mokymų grupės ir nukreipti į kompanijos tinklalapį.


TAI BUVO KLAIDA.


Daugelis taip užregistruotų žmonių, net nepradėjo nieko daryti ir galiausiai metė verslą. Mes taip ir likome svetimi žmonės.


Iš to pasimokęs pradėjau keisti sistemą ir nustojau registruoti žmones į komandą, su jais nesusiskambinęs ir nepabendravęs asmeniškai.


Rezultatai pradėjo ženkliai keistis. Registracijų kiekis sumažėjo, bet aktyvių žmonių skaičius padidėjo.


Kai susiskambiname su naujoku mums tai padeda:

  • Užmegzti ryšį su žmogumi

  • Sužinoti to žmogaus tikslus

  • Duoti naujokui instrukcijas nuo ko pradėti

  • Įgyjame to naujoko pasitikėjimą, kad iškilus problemoms jis kreiptūsi pagalbos

Jei turi daug neaktyvių žmonių komandoje, pradėk daryti naujoko skambutį su kiekvienu žmogumi, kuris užsiregistruoja į komandą ir pamatysi, kaip pradės keistis rezultatai.


Tavo draugas ir partneris sėkmėje

Gediminas Grinevičius - Verslo Treneris


Ar norėtum tapti geresne lektore/geresniu lektoriumi ir įvaldyti viešąjį kalbėjimą?

Ar norėtum labiau savimi pasitikėti, kai kalbi viešai ir internetu?

Ar norėtum efektyviau organizuoti renginius ir pritraukti daugiau žmonių?

Programa skirta būtent tau!

VIEŠOJO KALBĖJIMO IR RENGINIŲ ORGANIZAVIMO STOVYKLA

Šioje programoje gausi pačias svarbiausias pamokas, kad taptum savimi užtikrinta/užtikrintu viešajam kalbėjimui ir renginių organizavimui.