Serija #554 Ką daryti kai pasieki PAGREITĮ?

Kai pradedame versle arba kai iš nauo bandai atgaivinti savo verslą, tai yra pats sunkiausias periodas.





Man tai primena automobilio stumimą. Jei tau kada teko stumti automobili, turbūt atsimeni, kad pradžioje turi iš visų jėgų stumti, o automobilis vos juda iš vietos. Bet po truputį, automobilis įgija pagreitį ir gali vos ne bėgute jį stumti.


Taip pat ir versle, iš pradžių labai sunkiai "įsivažiuoja", o po to verslas įsibegėja ir pasiekia "pagreitį" (angliškai: momentum).


Kai verslas pasiekia pagreitį, svarbiausiai NESUSTOTI.


Jei sustoji, tada verslas sustoja.


Kai verslas įsibegėjo, svarbu toliau daryti veiksmus. Nepapulk į "vadybininko spastus". Kai pasirešęs kelis žmones galvoji, kad daugiau nereikia nieko daryti ir, kad tie žmonės pastatys tau verslą.


Nuolatos lik veiksme, toliau kviesk naujus klientus ir verslo partnerius, net kai tavo komanda pradėjo augti, kad rodytum jiems pavyzdį ir palaikytum pagreitį versle.


Tavo draugas ir partneris sėkmėje

Gediminas Grinevičius - Verslo Treneris


Ar buvo taip, kad prisijungi prie socialinės medijos platformos ir matai, kad kiti jau daug daugiau už tave pažengę?


Ar buvo taip, kad jaustumeis pavėlavusi (-ęs), kokioje socialinės medijos platformoje?


Ar norėtum maksimaliai išnaudoti visai naują platformą, kuri atsirado ne taip seniai, bet jau sukėlė audrą pasaulyje?


Ar norėtum išmokti, žingsnis po žingsnio, kaip naudotis TIKTOK platforma, net jei dar nesi susikūrusi (-ęs) savo paskyros?


Tada “Tinklinio Marketingo TikTok Stovykla” yra skirta tau!


Prieš kelis metus atsiradusi TikTok socialinės medijos platforma įgyja pagreitį Tinklinio Marketingo industrijoje ir vis daugiau lyderių sėkmingai naudoją šį tinklą gauti gerus rezultatus.


TikTok stovykloje tu išmoksi: