Serija #518 Ar tavo telefonas IŠMANUSIS? 🤔

Dažnai girdime terminą "išmanusis telefonas", bet ar tavo telefonas iš tikrųjų išmanus? O gal jis "kvailas" arba visai "neišmanus"?



Na mano nuomone, telefonas yra IŠMANUSIS, kai jis tau uždirba pinigus.


Kaip mano mentorius Jim Rohn sakydavo: "Kiek kainuoja tavo televizorius? Ne nusipirkti, nusipirkti televizorių yra pigu, bet žiūrėti - tai brangu ir kainuoja daug pinigų".


Dabar telefonas, panašiai kaip tas televizorius, tau gali arba kainuoti pinigus kiekvieną dieną arba uždirbti pinigus. Priklauso nuo to - ką tu su juo darai.


Jei tik bereikalingai "scrollini" ir visą dieną žiūri "kačiukų video" tada tavo telefonas yra tik laiko švaistymo aparatas. Bet jei naudoji telefoną kurti vertingą turinį, rašyti žinutes, palaikyti ryšį, daryti konferencinius skambučius ir live transliacijas - tada tavo telefonas gali tapti kaip BANKOMATAS! Kiekvieną kartą prisilietus prie jo, gauni pinigų...


Aš praleidžiu labai daug laiko prie telefono, kartais 12 valandų per dieną, bet mano telefonas man dabar daugiau uždirba, nei kažkada uždirbdavo mano pilno etato darbas mokykloje.



Tavo draugas ir partneris sėkmėje

Gediminas Grinevičius - Verslo Treneris


Ar norėtum šiais metais pakelti savo LYDERYSTĖS žinias ir lygį?

 

Programa skirta būtent TAU!

 

Tinklinio Marketingo Lyderystės Stovykla

 

Tai intensyvus kursas internetu tiems, kas nori pradėti kurti komandą tinkliniame marketinge, kas turi mažą komanda ir nori ją plėsti ir tiems, kas jau turi didelę komandą ir nori su ja dirbti efektyviau.

 

Šioje programoje turėsi 10 pačių svarbiausių lyderystės pamokų tavo tinklinio marketingo verslui. 

 

Tavo komandos lygis priklausys nuo tavo lyderystės lygio. Tik tau keliant lyderystės lygį, tavo komanda kils kartu su tavimi. Kitu atveju tavo žemas lyderystės lygis tampa tavo komandos augimo STABDŽIU. 

 

Tinklinis marketingas tai ne tik pardavimai ir žmonių kvietimas. Aukščiausius rezultatus pasiekia tie, kas moka ugdyti žmones savo komandoje - tai LYDERIAI!

 

Pamoka #1: Lyderio požiūris ir mąstysena. Kuo lyderiai skiriasi nuo kitų verslo partnerių? Kaip jie mąsto ir ką daro kitaip?