Serija #476 Kodėl verta būti keliose socialinės medijos platformose?

Dažnai kai užsimenu, kad reikėtų naudotis keliomis socialinės medijos platformomis, žmonės susiima už galvų. "O ne Gediminai! Tik ne dar viena socialinės medijos platforma. Aš Facebook'e nesuspėju visko padaryti".



Bet turime suprasti KODĖL.


Prieš tai, kai tu esi produkto pardavimo versle ar verslo galimybės versle, tu esi DĖMESIO VERSLE. Tu turi gauti žmonių dėmesį. Geriausiai žinomas yra geriau, nei geriausias. Tu gali turėti patį geriausią produktą, pačią geriausią verslo galimybę ir būti pats nuostabiausias žmogus, bet jei niekas apie tave nežino - TAI NIEKO VERTA.


Todėl, jei mes suprantame, kad žaidžiame dėmesio žaidimą ir, kad mums reikia patraukti žmonių dėmesį, tada turime suprasti DĖMESIO KAINĄ.

Kiek tau reikia įdėti darbo, pastangų ir kartais pinigų, kad gautum žmonių dėmesį?


Įsivaizduok, kad turi draugą Facebook'e ir tas draugas turi 3000 draugų. Tai reišia, kad tu esi 1 iš 3000 žmonių, konkuruojančių dėl to žmogaus dėmesio. Reikės įdėti daug darbo, kad jis tave pastebėtų toje 3000 žmonių minioje, taip?


Bet, sakykim, kad tu tą patį draugą pakvieti tave sekti Instagrame, bet ten jis seka tik 300 žmonių. Dabar tu esi 1 iš 300 žmonių, konkuruojančių dėl to žmogaus dėmesio tame socialiniame tinkle. Tau reikia įdėti kur kas mažiau darbo, kad tas žmogus tave pastebėtų Instagram'e nei Facebook'e.


O jei tą patį draugą pakvieti sekti tavo YouTube kanalą. Šis draugas seka tik 30 kanalų, todėl tu dabar esi 1 iš 30 žmonių, konkuruojančių dėl šio žmogaus dėmesio YouTube. Kaip manai, kur tau bus lengviau būti pastebėtam, Facebooke ar YouTube?


Tokiu būdu, kai naudojame skirtingas platformas, mes gauname pigesnį dėmesį, nes reikia įdėti mažiau pastangų, kad būtum pastebėtas.


Pagalvok kuriuose tinkluose tu galėtum dalintis savo turiniu?



Tavo draugas ir partneris sėkmėje

Gediminas Grinevičius - Verslo Treneris


⏰⏰⏰ Paskutinė diena įsigyti pačia žemiausia kaina - NEPRAMIEGOK ir pasidalink su komanda ⏰⏰⏰


🧲🧲🧲 PERSPĖJIMAS: Nerašyk dar vieno POSTO ar ŽINUTĖS, kol neperskaitei šio posto! 🧲🧲🧲


Ar žinojai, kad daugelio tinklinio marketingo atstovų, niekas neišmokino bendravimo ir turinio kūrimo įgūdžių ir daugelis iš jų pasiduoda negavę rezultato, jau per pirmas savaites ar mėnesius?