Serija #474 Kaip neprarasti motyvacijos kai gauni NEIGIAMĄ atsakymą? 😭

Neretai girdžiu, kaip tinklinio marketingo atstovai skundžiasi, kai gauna neigiamą atsakymą iš potencialių klientų ar verslo partnerių. Kaip su tuo susitvarkyti?



Na visų pirma reikėtų atsikratyti priklausomybės rezultatui ir lūkesčio, kad visi pirks ir registruosis į komandą, nes taip nebus. Jei visi pirktų ir registruotūsi - tavęs kompanijai nereikėtų!


Turi suprasti, kad tavo darbas pasiūlyti, o tavo kandidato darbas priimti sprendimą.


Kai padavėja restorane paklausia ar norėtum deserto ir tu atsisakai, ar manai, kad ji verkia dėl to? Ne, ji žino, kad jos darbas yra pasiūlyti desertą, o ne ĮSIŪLYTI ir PRIVERSTI tave jį pirkti.


Lygiai taip ir mes turime nepamiršti auksinės tinklinio marketingo taisyklės: PAKALBĖK SU DAUGIAU ŽMONIŲ!


Nesijaudink dėl tų, kurie neperka, tiesiog toliau ieškok tų, kurie pirks.



Tavo draugas ir partneris sėkmėje

Gediminas Grinevičius - Verslo Treneris


🧲🧲🧲 PERSPĖJIMAS: Nerašyk dar vieno POSTO ar ŽINUTĖS, kol neperskaitei šio posto! 🧲🧲🧲


Ar žinojai, kad daugelio tinklinio marketingo atstovų, niekas neišmokino bendravimo ir turinio kūrimo įgūdžių ir daugelis iš jų pasiduoda negavę rezultato, jau per pirmas savaites ar mėnesius?


Pagaliau! Efektyvaus bendravimo ir nuomonės formavimo per turinį kursas internetu:


“MAGNETINIS LYDERIS”


Ar dažnai UŽSTRINGI bendraudama (-as) žinutėmis su potencialiais klientais ir nebežinai ką rašyti?


Ar būna taip, kad parašai SKELBIMĄ arba padarai video ir niekas nesusidomi tuo ką siūlai?