Serija #468 Suprask POSTŲ PROGRESIJA socialinėje medijoje 🧩🧩🧩

Dažnai, kai po kokio nors posto ar video socialinėje medijoje įvyksta pirkimas ar žmogus prisijungia į komandą, posto autorius galvoja, kad tas postas paskatino šį žmogaus sprendimą.



Bet ko jis nesuprato, kad pardavimas įvyko ne dėl šio vieno posto, o dėl POSTŲ PROGRESIJOS.


Kai pradedi kurti turinį socialinėje medijoje, neretai būna taip, kad negauni jokio rezultato pradžioje. Šioje vietoje daugelis nuleidžia rankas ir pasiduoda. Nesuprasdami to, kad jie jau buvo pradėję postų progresiją.


Kas yra postu progresija?


Dažnai žmonės tavo socialinės medijos auditorijoje nepirks iš tavęs ir neprisijungs prie tavo komandos pamatę tavo pirmą postą. Jie kurį laiką tave stebės, kad įsitikintų, jog tavimi galima pasitikėti ir, kad tu esi žmogus, su kuriuo jie norėtų turėti reikalų.


Jei pastoviai dalinsies vertingu ir idomiu turiniu, su laiku daug žmonių susisieks su tavimi ir nusipirks kažką iš tavęs ar prisijungs prie tavęs, bet svarbu nesustoti. Gali užtrukti 3, 6 ar net 12 mėnesių, kol kažkas priims sprendimą bendradarbiauti su tavimi. Daugelis tinklinio marketingo atstovų neturi kantrybės, ir pasiduoda dar nepamatę rezultatų.


Priimk sprendimą būti profesionalu ir duoti savo socialinės medijos strategijai laiko.



Tavo draugas ir partneris sėkmėje

Gediminas Grinevičius - Verslo Treneris


⏰⏰⏰ LIKO 2 DIENOS IKI STARTO! ⏰⏰⏰


Kovo 20 dieną startuoja - 7 Dienų Socialinės Medijos Iššūkis!

 

Ar norėtum gauti apčiuopiamus rezultatus socialinėje medijoje per trumpą laiką?

 

Ar norėtum užtikrinti, kad kievieną dieną padarytum Pinigus Generuojančius Veiksmus savo verslui?

 

Ar norėtum labiau savimi pasitikėti darant video ir postus socialinėje medijoje?