Serija #442 Kodėl žmonės tinkliniame marketinge pasiduoda? 😭

Nemažai žmonių pasiduoda tinklinio marketingo versle, ypač pačioje pradžioje. Ir jie pasiduoda ne dėl to, kad gauna negatyvų atsakymą iš šeimos narių, draugų, bendradarbių ir t.t., o todėl, kad jie galvoja, jog tik jiems taip vyksta.



Lyderiai dažnai daro klaidą, kai rodo tik gražiąją verslo pusę, ir žmogui susidaro įspūdis, kad visi kiti negauna negatyvių atsakymų. Verta parodyti naujokams, kad visi susiduriame su preištaravimais ir paaiškinti kaip su jais susidoroti.


Nesvarbu kokią industriją pasirinktum, visur bus iššūkių. Dažnai žmonės mato tik galutini rezultatą, bet nenori matyti ką tam žmogui reikėjo pereiti, kad tokį rezultatą pasiektų.


1. Walt Disney - buvo atleistas iš darbo dėl "kūrybingumo trūkumo"


2. Stephen King - 30 leidyklų atmetė jo knygą "Carrie"


3. Oprah Winfrey - buvo pasakyta "tu nesi tinkama televizijai"


4. JK Rowling - 12 leidyklų atmetė jos knygą "Harry Potter"


5. Bill Gates - pirmoji kompanija nepasisekė


6. Colonel Sanders - budamas 62 metų turėjo $105, 1009 žmonės atsisakė prikti jo vištienos receptą prieš atidarant KFC restoranų tinklą.


7. Steve Jobs - buvo atleistas iš kompanijos, kurią pats įkūrė


8. Albert Einstein - negalėjo laisvai šnekėti iki 9 metų amžiaus


9. Michael Jordan - nepapuolė į krepšinio komandą dėl žemo ugio


10. Stephen Spielberg - tris kartus nepapuolė į universiteta.


Jei visi šie beprotiškai talentingi žmonės turėjo tiek iššūkių, ar ne verta būtų susitaikyti su tuo, kad visi patirsime nepaisekimų, reikia tik nepasiduoti.



Tavo draugas ir partneris sėkmėje

Gediminas Grinevičius - Verslo Treneris

Ar norėtum tapti geresne lektore/geresniu lektoriumi ir įvaldyti viešąjį kalbėjimą?