top of page

Serija #433 Ką daryti jei tavo kompanija neleidžia reklamuoti produkto? 🤗

Laikas nuo laiko gaunu žinutes iš žmonių dirbančių su referencine rinkodara, kur ne taip kaip tinklinėje rinkodaroje, negalima pardavinėti viešai produkto, dalintis produktų nuotraukomis socialinėje erdvėje ir t.t.



AŠ SAKAU, KAD TAI YRA PLIUSAS!


Nes net kai mokinu tinklinio marketingo atstovus, kurie dirba su kompanijomis, kur galima laisvai dalintis savo kompanijos pavadinimu, produkto pavadinimu, produkto nuotraukomis ir t.t., rekomenduoju to nedaryti.


Kodėl?


Visų prima socialinė medija yra ne pardavimų medija, jei tu tik dedi pardaviminius postus, negausi tokio gero rezultato ir atbaidysi dalį savo auditorijos.


Antra, jei aš pamatau kaip tu pasidalinai savo produkto foto su pavadinimu ir kaina ir nuoroda į tavo el. parduotuvę, ar man reikia su tavimi susisiekti? Ne! Aš galiu eiti tiesiai į Google ir rasti kas parduoda tą produktą pigiau, ar rasti kokių negatyvių atsiliepimų, ar pasirašyti pas kažką į komandą ir t.t.


Tu net nesužinosi, kad tai įvyko...


Nesvarbu ar tu dirbi su referencine rikodara ar su tinkline rinkodara, niekas tau neuždraus daryti SMALSUMO POSTŲ. Šiuose postuose tu nerodai produkto ar jo pavadinimo, tu daliniesi kaip tu atradai kažką kas tau padėjo išspresti šias problemas, kažką kas tau pagerino ir palengvino gyvenimą, kažką kas tau dave tokią ir tokią naudą ir t.t.


Tokiu būdu tau nereikia parodyti produkto, kad sudominti žmogų. Dabar jie privalo kreiptis į tave, nes tu juk nepasakei kokia čia kompanija ar koks čia produktas. O kai su tavimi susisiekia asmeniškai tu jau kontroliuoji kokią informaciją jie gauna.



Tavo draugas ir partneris sėkmėje

Gediminas Grinevičius - Verslo Treneris


 

Ar buvo taip, kad prisijungi prie socialinės medijos platformos ir matai, kad kiti jau daug daugiau už tave pažengę?


Ar buvo taip, kad jaustumeis pavėlavusi (-ęs), kokioje socialinės medijos platformoje?


Ar norėtum maksimaliai išnaudoti visai naują platformą, kuri atsirado ne taip seniai, bet jau sukėlė audrą pasaulyje?


Ar norėtum išmokti, žingsnis po žingsnio, kaip naudotis TIKTOK platforma, net jei dar nesi susikūrusi (-ęs) savo paskyros?


Tada “Tinklinio Marketingo TikTok Stovykla” yra skirta tau!


Prieš kelis metus atsiradusi TikTok socialinės medijos platforma įgyja pagreitį Tinklinio Marketingo industrijoje ir vis daugiau lyderių sėkmingai naudoją šį tinklą gauti gerus rezultatus.


TikTok stovykloje tu išmoksi:


> Kaip susikurti savo paskyrą TikTok platformoje?


> Kaip susitvarkyti nustatymus?


> Kaip kurti turinį ir naudotis visomis funkcijomis?


> Kaip rasti ir pritraukti klientus per TikTok?


> Kaip rasti ir pritraukti komandos narius per TikTok?


> Ką daug pasiekę lyderiai tinklinio marketingo industrijoje daro su šia platforma?


Būk viena (-as) iš pirmųjų tinklinio marketingo industrijoje TikTok platformoje ir išmok tai daryti profesionaliai iš karto!


TikTok stovyklos kaina tik 35€.


Gali sumokėti naudojant PAYPAL:

gediminas_grinevicius@yahoo.com


Arba BANKO PAVEDIMU:


​Lietuvoje:

Gediminas Grinevičius

LT717300010141717039

Swedbank


Anglijoje:

Gediminas Grinevicius

Account: 32684071

Sort Code: 40-36-15

HSBC


Kai sumokėsi atsiųsk man apmokėjimo nuotrauką ir savo elektroninio pašto adresą į mano Facebook https://www.facebook.com/gediminas.grinevicius/ ir pasiprašyk, kad pridėčiau tave prie “Tinklinio Marketingo TikTok Stovyklos" grupės.


Jei turi klausimų rašyk man - su malonumu atsakysiu.


Iki pasimatymo online konferencijoje!


Daugiau informacijos apie renginį čia: https://www.tinklinismarketingas.lt/tiktokstovykla 🚀


P.S. Jei gali pasidalink su draugais ir komanda 🙏😍😘


Naujausi įrašai

Rodyti viską
bottom of page