Serija #433 Ką daryti jei tavo kompanija neleidžia reklamuoti produkto? 🤗

Laikas nuo laiko gaunu žinutes iš žmonių dirbančių su referencine rinkodara, kur ne taip kaip tinklinėje rinkodaroje, negalima pardavinėti viešai produkto, dalintis produktų nuotraukomis socialinėje erdvėje ir t.t.



AŠ SAKAU, KAD TAI YRA PLIUSAS!


Nes net kai mokinu tinklinio marketingo atstovus, kurie dirba su kompanijomis, kur galima laisvai dalintis savo kompanijos pavadinimu, produkto pavadinimu, produkto nuotraukomis ir t.t., rekomenduoju to nedaryti.


Kodėl?


Visų prima socialinė medija yra ne pardavimų medija, jei tu tik dedi pardaviminius postus, negausi tokio gero rezultato ir atbaidysi dalį savo auditorijos.


Antra, jei aš pamatau kaip tu pasidalinai savo produkto foto su pavadinimu ir kaina ir nuoroda į tavo el. parduotuvę, ar man reikia su tavimi susisiekti? Ne! Aš galiu eiti tiesiai į Google ir rasti kas parduoda tą produktą pigiau, ar rasti kokių negatyvių atsiliepimų, ar pasirašyti pas kažką į komandą ir t.t.


Tu net nesužinosi, kad tai įvyko...


Nesvarbu ar tu dirbi su referencine rikodara ar su tinkline rinkodara, niekas tau neuždraus daryti SMALSUMO POSTŲ. Šiuose postuose tu nerodai produkto ar jo pavadinimo, tu daliniesi kaip tu atradai kažką kas tau padėjo išspresti šias problemas, kažką kas tau pagerino ir palengvino gyvenimą, kažką kas tau dave tokią ir tokią naudą ir t.t.


Tokiu būdu tau nereikia parodyti produkto, kad sudominti žmogų. Dabar jie privalo kreiptis į tave, nes tu juk nepasakei kokia čia kompanija ar koks čia produktas. O kai su tavimi susisiekia asmeniškai tu jau kontroliuoji kokią informaciją jie gauna.



Tavo draugas ir partneris sėkmėje

Gediminas Grinevičius - Verslo Treneris


Ar buvo taip, kad prisijungi prie socialinės medijos platformos ir matai, kad kiti jau daug daugiau už tave pažengę?


Ar buvo taip, kad jaustumeis pavėlavusi (-ęs), kokioje socialinės medijos platformoje?