Serija #432 Kas geriau? Marketingas ar Prospektingas 🤨

Neretai gaunu klausimą: Kas geriau - prospektingas ar marketingas?

Prospektingas tai kai mes kreipiamės į žmones ir klausiame ar jie būtų atviri sužinoti apie mūsų verslo galimybė arba produktą. Tai gali būti žinutė socialiniuose tinkluose, tai gali būti gyvai užkalbintas žmogus, ar skambutis telefonu kažkam.



Marketingas tai kai mes sukuriame kažkokį turinį ir tikimės, kad kažkas pamatys tą turinį ir susisieks su mumis apie mūųs verslą ar produktą. Tai gali būti postas ar video socialinėje medijoje, youtube video, skelbimas ir t.t.


Žinoma visi labiau norėtume, kad žmonės ateitų pas mus, o ne mums reikėtų eiti pas žmones. Bet marketingas yra lėtas būdas statyti verslą, bent jau pradžioje. Užtrunka laiko kol mes įgyjame įtaką ir galime reguliariai pritraukti didelį kiekį žmonių savo turiniu.


Todėl pradžioje rekomenduoju skirti 80% laiko prospektingui ir 20% laiko marketingui. Kai jau tavo marketingas "įsivažiavo" ir pradedi pritraukti vis daugiau žmonių, tada gali daryti mažiau prospektingo ir daugiau marketingo.


Suprask, kad abi šios strategijos yra reikalingos ir vertingos, ir niekada neturėtum visiškai nustoti naudoti nei vienos iš jų.



Tavo draugas ir partneris sėkmėje

Gediminas Grinevičius - Verslo Treneris


Ar buvo taip, kad prisijungi prie socialinės medijos platformos ir matai, kad kiti jau daug daugiau už tave pažengę?


Ar buvo taip, kad jaustumeis pavėlavusi (-ęs), kokioje socialinės medijos platformoje?


Ar norėtum maksimaliai išnaudoti visai naują platformą, kuri atsirado ne taip seniai, bet jau sukėlė audrą pasaulyje?


Ar norėtum išmokti, žingsnis po žingsnio, kaip naudotis TIKTOK platforma, net jei dar nesi susikūrusi (-ęs) savo paskyros?


Tada “Tinklinio Marketingo TikTok Stovykla” yra skirta tau!


Prieš kelis metus atsiradusi TikTok socialinės medijos platforma įgyja pagreitį Tinklinio Marketingo industrijoje ir vis daugiau lyderių sėkmingai naudoją šį tinklą gauti gerus rezultatus.


TikTok stovykloje tu išmoksi: