Serija #412 Mano grupė NEGYVA ☠️

Neretai sulaukiu klausimų dėl Facebook grupių ir jų aktyvumo stokos. Tai gali būti klientų grupė, komandos grupė, verslo galimybės grupė, ar pomėgių grupė.



Jei tavo grupjėje nėra aktyvumo, žmonės nekomentuoja, nededa "like", nesidalina ir nesaveikauja su turiniu, gali būti kelios priežastys.


#1. Grupės turinys.


Ar grupėje daliniesi vertingu turiniu ar tik pardaviminiais postais. Jei vien tik pardavinėji, tada grupės aktyvumas sumažės, nes žmonėms atsibosta.


Pagalvok prieš dėdama (-as) postą - "ar šis postas bus vertingas/duos naudos jį pamačiusiam žmogui?"


#2. Grupės auditorija.


Ar žmonės tavo grupėje yra tavo tikslinė auditorija?


Neretai žmonės padaro klaidą ir prideda visus savo draugus į grupę. Žmonių atrodo daug, bet niekas nekomentuoja. Kodėl? Nes jiems neaktualu apie ką tu šneki.


Stenkis kviesti žmones į grupe asmenine žinute ir pirma paklausk ar juos domintu tavo tema?



Tavo draugas ir partneris sėkmėje

Gediminas Grinevičius - Verslo Treneris


Ar norėtum tapti geresne lektore/geresniu lektoriumi ir įvaldyti viešąjį kalbėjimą?


Ar norėtum labiau savimi pasitikėti, kai kalbi viešai ir internetu?


Ar norėtum efektyviau organizuoti renginius ir pritraukti daugiau žmonių?


Programa skirta būtent tau!


VIEŠOJO KALBĖJIMO IR RENGINIŲ ORGANIZAVIMO STOVYKLA