Serija #405 Ką reikėtų užsirašyti savo ant savo soc. medijos profilio? 💣

Kai vertinu kažkieno socialinės medijos profilį, visada atkreipiu dėmesį į tai kas užrašyta į jų "prisistatymą/bio" dalį, viršuje profilio.



Dažnas tinklinio marketingo atstovas užsirašo "Distributorius kompanijoje ABCD". Tai yra klaida!


Kodėl?


Visų pirma, žmogui, kuris užėjo į tavo profilį tavo kompanijos pavadinimas nieko nesako.


Antra, jei tu užrašai kompanijos pavadinimą, yra šansas, kad tas žmogus nueis į Google ir: a) ras kažką negatyvaus apie tavo kompaniją ir produktą b) nusipirks produktą iš kito kompanijos atstovo c) prisijungs prie kito lyderio komandos. Ir tu net nežinosi, kad tai įvyko, nes davei visą informaciją žmogui ir "nužudei smalsumą".


Trečia, turi suprasti, kad visi tavo potencialūs klientai ir komandos nariai galvoja apie vieną klausimą "kas man iš to?". Na ir kas, kad tu ABCD kompanijos atstovas, na ir kas kad tu mėgsti keliauti, esi mama ir t.t. Žmogui rūpi kaip tu jam būtum naudingas, ką tu jam gali duoti?


Todėl tavo profilio prisistatymas turėtų "užkabinti" žmogų, parodant jam kaip tu gali pagerinti jo gyvenimą, kokias problemas tu gali jam išspręsti, kokią naudą tu jam gali duoti. Taip juos sudominsi. Pvz.:


"Padedu žmonėms atsikratyti nereikalingų kilogramų"

"Padedu mamoms užsidirbti papildomai iš namų"

"Padedu atsikratyti spuogų visam gyvenimui"

"Padedu pagražinti ir sustiprinti plaukus"

"Padedu jausti daugiau energijos ir geriau išsimiegoti"

ir t.t.


Pamatęs tai, žmogus iš karto žino, kaip tu galėtum jam būti naudingas ir gali su tavimi susisiekti, norėdamas sužinoti daugiau.



Tavo draugas ir partneris sėkmėje

Gediminas Grinevičius - Verslo Treneris


Ar norėtum sužinoti kaip efektyviai valdyti savo Facebook verslo puslapį?

 

Ar norėtum išmokti kaip naudotis mokama Facebook reklama ir pradėti reklamuotis?