Kai vertinu kažkieno socialinės medijos profilį, visada atkreipiu dėmesį į tai kas užrašyta į jų "prisistatymą/bio" dalį, viršuje profilio.
Dažnas tinklinio marketingo atstovas užsirašo "Distributorius kompanijoje ABCD". Tai yra klaida!
Kodėl?
Visų pirma, žmogui, kuris užėjo į tavo profilį tavo kompanijos pavadinimas nieko nesako.
Antra, jei tu užrašai kompanijos pavadinimą, yra šansas, kad tas žmogus nueis į Google ir: a) ras kažką negatyvaus apie tavo kompaniją ir produktą b) nusipirks produktą iš kito kompanijos atstovo c) prisijungs prie kito lyderio komandos. Ir tu net nežinosi, kad tai įvyko, nes davei visą informaciją žmogui ir "nužudei smalsumą".
Trečia, turi suprasti, kad visi tavo potencialūs klientai ir komandos nariai galvoja apie vieną klausimą "kas man iš to?". Na ir kas, kad tu ABCD kompanijos atstovas, na ir kas kad tu mėgsti keliauti, esi mama ir t.t. Žmogui rūpi kaip tu jam būtum naudingas, ką tu jam gali duoti?
Todėl tavo profilio prisistatymas turėtų "užkabinti" žmogų, parodant jam kaip tu gali pagerinti jo gyvenimą, kokias problemas tu gali jam išspręsti, kokią naudą tu jam gali duoti. Taip juos sudominsi. Pvz.:
"Padedu žmonėms atsikratyti nereikalingų kilogramų"
"Padedu mamoms užsidirbti papildomai iš namų"
"Padedu atsikratyti spuogų visam gyvenimui"
"Padedu pagražinti ir sustiprinti plaukus"
"Padedu jausti daugiau energijos ir geriau išsimiegoti"
ir t.t.
Pamatęs tai, žmogus iš karto žino, kaip tu galėtum jam būti naudingas ir gali su tavimi susisiekti, norėdamas sužinoti daugiau.
Tavo draugas ir partneris sėkmėje
Gediminas Grinevičius - Verslo Treneris
Ar norėtum sužinoti kaip efektyviai valdyti savo Facebook verslo puslapį?
Ar norėtum išmokti kaip naudotis mokama Facebook reklama ir pradėti reklamuotis?
Ar norėtum išmokti apie Chatbotus, kurie gali palaikyti pokalbį už tave su potencialiais pirkėjais ir verslo partneriais?
Ar norėtum sužinoti, kaip tu gali pradėti kaupti prenumeratorius pačiame Facebooke?
Mokymų programa skirta būtent tau!
TINKLINIO MARKETINGO FACEBOOK STOVYKLA
TU IŠMOKSI:
#1 Pamoka: Kaip susikurti Facebook verslo puslapį?
#2 Pamoka: Kaip susitvarkyti Facebook puslapio svarbiausius nustatymus?
#3 Pamoka: Kaip plėsti ir auginti Facebook puslapio auditoriją?
#4 Pamoka: Kaip suformuoti reklaminio posto tekstą?
#5 Pamoka: Kiek turėtum išleisti mokamai reklamai ir kaip nusistatyti teisingą biudžetą?
#6 Pamoka: Kaip paleisti pirmąją reklaminę kampaniją?
#7 Pamoka: Kaip pamatyti kokią reklamą naudoja kiti žmonės ir kaip iš jų išmokti?
#8 Pamoka: Kaip sukurti reklamines auditorijas pagal žmonių demografiją, pomėgius ir elgesį?
#9 Pamoka: Kaip naudoti video reklamai - ką verta žinoti?
#10 Pamoka: Kaip susikurti savo pirmajį Chatbot’ą?
Visa tai ir dar daug daugiau Facebook Stovykloje…
BONUS: Pamoka apie LANDING PAGES. Kontaktų surinkimo tinklalapiai. Kam jie skirti, kaip juos susikurti ir kaip juos panaudoti savo verslo plėtrai?
Pamokos yra uždaroje Facebook grupėje. Pamokų įrašai tau liks visam laikui.
Stovyklos Kaina Tik 45€.
Gali sumokėti naudojant PAYPAL: gediminas_grinevicius@yahoo.com
Arba BANKO PAVEDIMU:
Lietuvoje:
Gediminas Grinevičius
LT717300010141717039
Swedbank
Anglijoje:
Gediminas Grinevicius
Account: 32684071
Sort Code: 40-36-15
HSBC
Kai sumokėsi atsiųsk man apmokėjimo nuotrauką ir savo elektroninio pašto adresą į mano Facebook www.facebook.com/gediminas.grinevicius ir paprašyk, kad pridėčiau tave prie "Tinklinio Marketingo Facebook Stovykla" grupės.
Jei turi klausimų rašyk man - su malonumu atsakysiu.
Iki pasimatymo FACEBOOK STOVYKLOJE!
Sužinok daugiau apie “Tinklinio Marketingo Facebook Stovyklą” čia: https://www.tinklinismarketingas.lt/facebookstovykla
Comments