Serija #400 Tai kas tinka viskam - netinka niekam 🤫

Neretai kai užduodu klausimą tinklinio marketingo atstovams: "Kas yra tavo tikslinė auditorija? Kam skirtas tavo produktas? Kam tiktų tavo verslo galimybė?" gaunu atskayma "VISIEMS!".



Bet tai kas tinka viskam, dažniausiai netinka niekam.


Sunku pataikyti žmogui į širdį, jei tu taikai į visą pasaulį.


Todėl, ypač kai kalba eina apie verslo statymą per socialines medijas, mes turime rasti savo NIŠĄ.


Turi tapti žinomu socialinėje medijoje, už kažkokį dalyką, kažkokią konkrečią temą.


Pavyzdžiui, aš galėčiau dayti mokymus visam pasauliui, bet aš pasirinkau tinklinio marketingo nišą, nes ji artima mano širdžiai, žinau kaip žmonės mąsto tinkliniame marketinge, žinau su kokiomis problemomis susiduria ir todėl aš kalbu jų kalba.


Geriausiai pasirinkti nišą, kuri susijusi su tavo produkto sfera. Jei tavo kompanijos produktai susiję su sveikatinimu, tada kalbėčiau apie sveikatą, mitybą, sportą ir t.t., nes tai yra mano tikslinė auditoriją. Jei turiu priemones plaukams - tai kalbėčiau apie plaukus, grožį ir t.t., jei odos priemones tada apie odos sveikatą, mitybą, grožį ir t.t.


Susikoncentruok į vieną nišą ir tapk žinoma (-as) toje nišoje, po to gali pradėti kalbėti ir kitomis temomis, ir tavo įtaka pirmoje nišoje pritrauks daugiau sekėjų kai pradėsi kalbėti kitomis temomis.



Tavo draugas ir partneris sėkmėje

Gediminas Grinevičius - Verslo Treneris


Ar norėtum gauti GERESNIUS REZULTATUS savo Tinklinio Marketingo versle?


Ar norėtum turėti MENTORIŲ ir gauti UŽDUOTIS, kurios padės pasiekti daugiau tavo versle?


Ar Tau būtų naudinga gauti NAUDINGĄ PATARIMĄ kiekvieną dieną?


Ar norėtum save apsupti kitais TIKSLO SIEKIANČIAIS žmonėmis ir su jais dalintis idėjomis ir palaikymu?


Nauja MOKYMŲ BENDRUOMENĖ - TINKLINIO MARKETINGO ČEMPIONŲ LYGA


Tai uždara mėnesinės narystės Facebook grupė, kurioje renkasi tinklinio marketingo lyderiai, norintys iš gyvenimo DAUGIAU.