top of page

Serija #396 | 5 žingsniai sėkmei SOCIALINĖJE MEDIJOJE ✅⭐️🚀

Socialinė medija tampa vis didesne mūsų industrijos dalimi. Daugelis supranta, kad naudojantis socialiniais tinklais galime gauti geresnius rezultatus versle, bet ne visi supranta, ką tiksliai reikėtų daryti.


Žemiau noriu su tavimi pasidalinti 5 žingsneliais, tavo sėkmei socialinėje medijoje. Labai tikiuosi, kad tau bus naudinga.


#1 Žingsnelis: Turinys


Jei nori gauti gerus rezultatus socialinėje medijoje, turi pradėti kurti nors kažkiek turinio. Jei tu parašai žmogui asmeninę žinutę siūlydama (-as) savo produktą ar verslo galimybę, yra didelis šansas, kad žmogus užeis ant tavo profilio pažiūrėti, kas tu per žmogus.


Būtent tavo postai socialinėje medijoje padės žmogui susidaryti nuomonę apie tave, bet jei užėjus ant tavo profilio, ten tuščia, tada neaišku, koks tu žmogus, kas tau patinka, ką tu mėgsti ir t.t.


Rekomenduočiau padaryti bent vieną postą per dieną ant savo sienos ir į stories. Tai gali būti rašytinis postas, nuotrauka, video, Live transliacija ir t.t.


#2 Žingsnelis: Komentarai


Turi duoti tai, ką nori gauti. Jei nori, kad žmonės palaikytų tave, tada turi palaikyti kitus žmones. Uždėk širdelę ant kitų žmonių postų, parašyk pozityvius palaikančius komentarus. Kai žmonės gaus palaikymą iš tavęs, tada didesnis šansas, kad ateis palaikyti tave.


#3 Žingsnelis: Ryšys


Stenkis užmegzti ryšį su savo auditorija. Jei kažkas pakomentuoja ant tavo posto - atrašyk į jų komentarą, jei kažkas pasidalina tavo postu - padėkok už pasidalinimą, jei gyvos transliacijos metu kažkas prisijungia ar pakomentuoja - paminėk juos. Tokiu būdu tu užmegsi atrimesnį ryšį su savo audirorija ir parodysi jiems, kad jie tau svarbūs.


#4 Žingsnelis: Bendravimas


Dauguma pardavimų ir pasirašymų į komandą neįvyks ant tavo socialinės medijos srauto (sienos) pamačius vieną iš tavo postų. Dažniausiai pardavimas įvyks asmeniniame pokalbyje messenger'yje.


Su kuo daugiau žmonių asmeniškai pabendrausi - tuo daugiau uždirbsi. FAKTAS! Todėl suprask, kad socialinė medija nėra tam, kad pašalintų bendravimą su žmonėmis. Socialinė medija yra tam, kad galėtume pabendrauti su daugiau žmonių.

#5 Žingsmnelis: Uždarymas


Uždarymas tai kai mes padedame žmogui priimti spendimą, duodame kažkokį pakvietimą veiksmui.


Labai dažnai matau žmones darant postsus socialinėje medijoje, bet jie neturi plano, neturi strategijos ar tikslo, link kurio dirbtų. Tavo darbas socialinėje medijoje turėtų būti tikslingas. Ką tu bandai pasiekti, kur tu nori nukreipti žmones, kokių veiksmų nori, kad jie imtūsi.


Aiškiai pasakyk savo auditorijai, ką nori, kad jie darytų.



Tavo draugas ir partneris sėkmėje

Gediminas Grinevičius - Verslo Treneris


 

Ar norėtum sužinoti kaip efektyviai valdyti savo Facebook verslo puslapį?

 

Ar norėtum išmokti kaip naudotis mokama Facebook reklama ir pradėti reklamuotis?


Ar norėtum išmokti apie Chatbotus, kurie gali palaikyti pokalbį už tave su potencialiais pirkėjais ir verslo partneriais?


Ar norėtum sužinoti, kaip tu gali pradėti kaupti prenumeratorius pačiame Facebooke?

 

Mokymų programa skirta būtent tau!

 

TINKLINIO MARKETINGO FACEBOOK STOVYKLA

 

 

TU IŠMOKSI:

 

 #1 Pamoka: Kaip susikurti Facebook verslo puslapį?

 

#2 Pamoka: Kaip susitvarkyti Facebook puslapio svarbiausius nustatymus?

 

#3 Pamoka: Kaip plėsti ir auginti Facebook puslapio auditoriją?

 

#4 Pamoka: Kaip suformuoti reklaminio posto tekstą?

 

#5 Pamoka: Kiek turėtum išleisti mokamai reklamai ir kaip nusistatyti teisingą biudžetą?

 

#6 Pamoka: Kaip paleisti pirmąją reklaminę kampaniją?

 

#7 Pamoka: Kaip pamatyti kokią reklamą naudoja kiti žmonės ir kaip iš jų išmokti?

 

#8 Pamoka: Kaip sukurti reklamines auditorijas pagal žmonių demografiją, pomėgius ir elgesį?

 

#9 Pamoka: Kaip naudoti video reklamai - ką verta žinoti?

 

#10 Pamoka: Kaip susikurti savo pirmajį Chatbot’ą?

 

Visa tai ir dar daug daugiau Facebook Stovykloje…


BONUS: Pamoka apie LANDING PAGES. Kontaktų surinkimo tinklalapiai. Kam jie skirti, kaip juos susikurti ir kaip juos panaudoti savo verslo plėtrai?


Pamokos yra uždaroje Facebook grupėje. Pamokų įrašai tau liks visam laikui.


Stovyklos Kaina Tik 45€.

 

Gali sumokėti naudojant PAYPAL: gediminas_grinevicius@yahoo.com 

 

Arba BANKO PAVEDIMU:

 

Lietuvoje: 

Gediminas Grinevičius

LT717300010141717039

Swedbank

 

Anglijoje:

Gediminas Grinevicius

Account: 32684071

Sort Code: 40-36-15

HSBC

 

Kai sumokėsi atsiųsk man apmokėjimo nuotrauką ir savo elektroninio pašto adresą į mano Facebook www.facebook.com/gediminas.grinevicius ir paprašyk, kad pridėčiau tave prie "Tinklinio Marketingo Facebook Stovykla" grupės.

 

Jei turi klausimų rašyk man - su malonumu atsakysiu. 

 

Iki pasimatymo FACEBOOK STOVYKLOJE!



Sužinok daugiau apie “Tinklinio Marketingo Facebook Stovyklą” čia: https://www.tinklinismarketingas.lt/facebookstovykla



69 peržiūros0 komentarų

Kommentare


bottom of page