Serija #357 Kaip susikurti efektyvų profilio aprašymą/BIO socialinėje medijoje? 👑

Tavo profilio aprašymas arba BIO yra pirmas dalykas, kurį žmogus pamatys užėjęs į tavo profilį, po tavo profilio nuotraukos. Tai keli sakiniai, kuriais gali prisistatyti naujam žmogui, kuris užėjo į tavo profilį.


Bet neretai matau žmones pilnai neišnaudojant šios profilio skilties.


Jei tu neplanuoji statyti verslo per socialinę mediją, tada nesvarbu ką ten įsirašysi, bet jei palnuoji plėsti savo versla socialinių tinklų pagalba, tada svarbu, kad tavo profilio aprašymas atliktų svarbų darbą - "užkabintų" žmogų užėjusį į tavo profilį.


Dažnai matau tokius BIO:


"Dviejų nuostabių vaikučių mama, žmona. Mėgstu keliauti ir žiūrėti filmus"


Atrodo kaip ir nieko čia blogo, ir net neabejoju, kad didžiuojiesi būdama mama ir t.t. Bet turi suprasti vieną dalyką, žmogus užėjęs į tavo profilį turi tik vieną klausimą: "Kas man iš to?". Todėl, tavo profilio aprašymas turėtų atsakyti šį klausimą.


Geras profilio aprašymo formatas yra toks:


1 eilutė: "Aš padedu (tavo tikslinė auditorija) su (problema)

2 eilutė: Aš (kažkas, kas tau priduoda pasitikėjimo ir svarumo)

3 eilute: Pakvietimas veiksmui arba nuoroda


Pavyzdžiui:


"Padedu (jaunoms mamoms po nėštumo) kaip (atsikratyti per nėštuma priaugto svorio)

Numečiau 7kg po nėštumo ir padėjau 30 moterų padaryti tą patį.

Junkis į mano "lengvų mamyčių" grupę: www.facebook..."


Tokiu būdu mes iš karto parodome žmogui kokią naudą galime jam duoti, kokią problemą galime išspręsti ir t.t. Tai būtent ir nori girdėti tavo būsimi klientai ir komandos nariai.


Instagrame rekomenduoju susikurti https://linktr.ee/ nuorodą, kurioje galesi sudėti visas savo nuorodas. Pasižiūrėk mano kaip pavyzdį: linktr.ee/verslotreneris

Tavo draugas ir partneris sėkmėje

Gediminas Grinevičius - Verslo Treneris


Liko tik 2 dienos iki STARTO! Paskutinis šansas tau ir tavo komandai prisijungti!