Daugumoje tinklinio marketingo kompanijų, mes galime kurti tarptautinį verslą. Laikui bėgant mūsų komandoje atsiranda ne tik Lietuviškai šnekančių žmonių, bet taip pat ir Rusakalbių ir Anglakalbių.
Klausimas, kuris kyla dažnam tinklinio marketingo lyderiui, ar turėtų būti viena grupė visai komandai ar atskiros grupės pagal kalbą? Taip pat su facebook verslo puslapiais, ar reikėtų visomis kalbomis kalbėti per vieną ar geriau daryti atskirai?
Mano patarimas yra nemaišyti kalbų. Ir taip nėra lengva išlaikyti facebook grupes aktyvias, nes laikui bėgant žmonės nustoja tikrinti informacijos srautą, todėl jei priedo prie to dar ir dėsime informaciją į tą grupę, kalba kurios jie nesupranta, tada dar didesnis šansas, kad žmogus nustos sekti informaciją.
Geriau sukurti komandos mokymų grupes skirtingomis kalbomis ir tose grupėse dėti informaciją tik ta kalba.
Tas pats ir su facebook verslo puslapiu. Jei vėliau naudosime mokamą reklamą tada geriau naudoti vieną kalbą, kad visi puslapio fanai šnekėtų viena kalba, kitaip dalis mūsų leidžiamų pinigų ant reklamos bus iššvaistomi auditorijai, kuri net nesupranta kalbos, kuria reklaminis postas yra parašytas.
Tu gali susikurti kiek nori facebook grupių, verslo puslapių ir instagram profilių, todėl nėra sudėtinga turėti po vieną skirtingoms kalboms.
Vienintelė vieta, kur aš kalbu keliomis kalbomis, tai asmeninis facebook profilis, nes ten yra mano visi draugai, todėl ten sunkiau būtų rūšiuoti pagal kalbą.
Tavo draugas ir partneris sėkmėje
Gediminas Grinevičius - Verslo Treneris
Tinklinio Marketingo Instagram Stovykla
Pamoka #1: Kaip susitvarkyti Instagram profilį? Maži pakeitimai gali turėti didelę įtaką tavo Instagram profilio efektyvumui.
Pamoka #2: Kaip naudotis Instagram srautu? Kokią informaciją dėti į savo srautą, kaip apipavidalinti savo "postus" ir kaip juos padaryti efektyvesniais.
Pamoka #3: Kaip naudoti Instagram Stories? Instagram istorijos yra vienas efektyviausių būdų pradėti pokalbius su potencialiais klientais ir komandos nariais. Sužinok kaip naudotis daugybe naudingų funkcijų per Instagram Stories.
Pamoka #4: Instagram Live ir IGTV. Kaip padaryti gyvą transliaciją per Instagram ir kaip padaryti, kad video nepradingtų po 24 valandų, o liktu tavo Instagram Televizijos Kanale.
Pamoka #5: Kaip rasti potencialius klientus ir potencialius komandos narius per Instagram paiešką? Sužinok kaip naudoti skirtingus paieškos būdus, kad tau niekada nesibaigtų žmonės, kuriems galėtum pasiūlyti savo verslo galimybę arba produktą.
Pamoka #6: Kaip padidinti savo sekėjų (followers) kiekį Instagram'e. 19 dalykų, kuriuos gali padaryti, kad daugiau žmonių sektų tavo Instagram profilį.
Pamoka #7: Kasdieninis Veiksmų Planas Instagram'e. Paprasti veiksmai, kuriuos gali daryti kiekvieną dieną, kad sėkmnigai plėstum savo Tinklinio MArketingo verslą per Instagram?
Sužinok daugiau apie “Tinklinio Marketingo Instagram Stovyklą” čia: https://www.tinklinismarketingas.lt/instagramstovykla
Comentarios