Konkursai yra labai šaunus būdas suaktyvinti komandą ir sumotyvuoti žmones, bet svarbu konkursą teisingai sudėlioti, kad jis duotų maksimalų rezultatą.
Visų pirma svarbu suprasti konkurso organizavimo tikslą, nes dauguma lyderių to nesupranta ir suorganizuoja konkursus, kurie neveikia ir nemotyvuoja žmonių.
Visa komandos konkurso esme yra ne padaryti, kad keli žmonės padarytų daug, o kad labai daug žmonių padarytų po šiek tiek. Kadangi dauguma lyderių sudėlioja konkursą ne taip kaip reikia, jie tiesiog sumotyvuoja 3-5 komandos narius vietoje 100-200.
Konkursas turėtų susidėti iš trijų dalių:
1 Dalis: Prieš-konkursas
Prieš paskelbiant konkursą paskelbi komandai, kad už 7 dienų bus konkursas su daug prizų ir ekstra mokymais, bet norint papulti į konkurso grupę turi padaryti užduotį pvz.: vieną pardavimą arba pasirašyti vieną žmogų.
Duodi jiems lengvą užduotį, bet jos dėka susiaktyvuoja didesnis žmonių kiekis komandoje, nes dauguma tikrai neišsigąs tokios užduoties. Tokiu būdu dar neprasidėjus konkursui tu jau gavai veiksmo komandoje.
2 Dalis: 1, 2, 3 vietos prizai
Tada visus kas padaro veiksmą iš prieš-konkurso sudedi į atskirą grupę ir paskelbi 1-3 vietos prizus tiems kas daugiausiai parduos ar daugiausiai žmonių į verslą pasirašys.
Bet turi suprasti, kad tokio pobūdžio konkursas dažniausiai motyvuoja tik tavo komandos TOP lyderius, o visi kiti galvoja, kad vistiek nesugebės nugalėti lyderių.
Todėl dar pridedi 3 dalį visiems kitiems.
3 Dalis: Padaryk ir gauk
Priedo prie pimų trijų prizų paskelbi ketvirtąjį "padaryk ir gauk" prizą, kurį gaus visi kas padarys tam tikrą užduotį pvz.: parduok 3 produktus arba pasirašyk 2 žmones į komandą.
Vėlgi užduotis netūrėtų būti labai sunki, nes kitaip dauguma žmonių net nedarys. Ir visiems padariusiems prizas gali būti mokymas su kažkokiu treneriu, ar kompanijos atstovu. Kažkas kas tau nekainuos daug pinigų, bet bus vertingas žmonėms, kurie laimės.
Patarimas
Niekada nepadaryk NEĮMANOMŲ konkursų, kur sąlygos labai sunkios. Geriau, kad prizas būtų mažesnis, bet lengviau būtų įvykdyti sąlygas.
Taip pat nedaryk konkursų per dažnai, nes tada jie praranda prasmę ir nebedomina žmonių.
Pažiūrėk šiandienos video čia:
Tavo draugas ir partneris sėkmėje
Gediminas Grinevičius - Verslo Treneris
Ar norėtum statyti savo tinklinio marketingo verslą su nauja energija ir naujais įgūdžiais?
Sužinok apie "TINKLINIO MARKETINGO SĖKMĖS STOVYKLĄ" čia:
Comentarios