Serija #228 Žmogus, kuriam mažiausiai rūpi - valdo santykius 😳

Updated: Jul 11

Santykiuose žmogus, kuriam mažiausiai rūpi - valdo santykius. Tikriausiai esi tai pastebėjęs, kad būna, kai vienas laba stengiasi, o kitam atrodo vienodai ir aplink tą žmogų dažniausiai šokinėja visi. Šitas dėsnis galioja ne tik asmeniniuose santykiuose, bet taip pat ir versle.


Kai mes bendraujame su potencialiu klientu ar verslo partneriu turime valdyti pokablio energiją ir savo poziciją. Jei tau daugiau rūpi, kad naujas komandos narys prisijungtų, negu tavo naujam komandos nariui rūpi prisijungti prie tavo verslo, tai yra problema.


Kai tau rūpi labiau nei tavo kandidatui, tada tu skambi beviltiškai, kaip maldautum, kad tas žmogus prisijungtų ar įsigytų produktą iš tavęs. Ir jei tu maldausi, kad tas žmogus prisijungtų prie tavo verslo, geriau būk pasiruošęs po to kiekvieną dieną maldauti, kad jis dirbtų, eitų į renginius ir naudotų produktus.


Įdealiai, tu turėtum būti neutralus. Tai nereiškia, kad tau nerūpi ar žmogus prisijungs ar ne, bet tu pozicionuoji save taip, kad jei žmogus prisijungs būs super, bet jei žmogus neprisijungs tu toliau statysi savo verslą ir be jo.


Vienas labai veiksmingų dalykų, kurį gali padaryti tai užduoti klausimus pradiniame pokalbyje, kad kandidatas daugiau kalbėtų už tave. Paklausk "kodėl tas žmogus šiuo metu ieško galimybės papildomai užsidirbti?" "kokią patirtį turi?" "kokie yra jo tikslai ateinantiems 5-10 metų" ir t.t. Tokiu būdu žmogus tau bando įrodyti, kodėl turėtų būti tavo versle.


Kai tu "nepersistengsi" kvietimo procese, tada išlaikysi žmogaus smalsumą ir pritrauksi rimtesnius žmones į savo verslą.

Tavo draugas ir partneris sėkmėje

Gediminas Grinevičius - Verslo Treneris



Ar norėtum išmokti:


#1 Pamoka: Socialinės medijos išvaizdos pagerinimas. Kaip save efektyviau pateikti socialinėje erdvėje, kad sudominti ir pritraukti žmones savo profiliu/puslapiu.

 

#2 Pamoka: Facebook grupės ir kaip jas naudoti verslo plėtrai. Kaip susikurti grupes, kokias grupes, kokia informaciją į jas dėti, kad pritraukti klientų ir verslo partnerių?

 

#3 Pamoka: Facebook LIVE ir kaip juos daryti profesionaliai ir efektyviai. Kur galima pritaikyti šias gyvas transliacijas, apie ką šnekėti, kaip maksimaliai išnaudoti sukurtus video.

 

#4 Pamoka: PROSPEKTINGAS - kaip pakviesti žmones į verslą, kad jie susidomėtų ir, kad tai būtų dublikuojama komandos. Žingsnis po žingsnio nuo pirmo kontakto iki žmogaus užregistravimo jūsų komandoje.

 

#5 Pamoka: MARKETINGAS - kaip padaryti, kad žmonės ateitų pas jus, o ne jūs jų ieškotumėte? Išmok pritraukti žmones "smalsumo postais" ir turinio kūrimu.

 

#6 Pamoka: Kaip sėkmingai padėti naujam žmogui pradėti versle. Pirmas skambutis su nauju komandos nariu, ką ir kaip sakyti, ko klausti, ką paaiškinti, kad naujas komandos narys pradėtų sėkmingai dirbti + PIRMŲ 7 DIENŲ PLANAS NAUJAM ŽMOGUI!

 

#7 Pamoka: Strategijos NE internetu - kaip efektyviai plėsti klientų bazę ir komandą naudojantis "offline" strategijomis? Kaip užkalbinti žmones, kaip sudominti, kaip sumažinti pasipriešinimą tinkliniui marketingui, kaip pakviesti VYRUS į verslą?

 

#8 Pamoka: Kaip greičiausiai ir lengviausiai plėsti verslą užsienio šalyse? Kaip dirbti su žmonėmis kitose šalyse? 

 

#9 Pamoka: Kaip padaryti, kad komanda darytų DAUGIAU? Strategijos kaip pagerinti žmonių efektyvumą, motyvaciją ir įgūdžius. 

 

#10 Pamoka: Kasdieninis veiksmų planas tinkliniam marketinge. Ką ir kaip daryti kiekvieną dieną versle, kad gautum rezultatus net jei šį verslą darai kaip papildomą veiklą (valandą ar kelias valandas per dieną).


Sužinok daugiau apie “Tinklinio Marketingo Sėkmės Stovyklą” čia: www.tinklinismarketingas.lt/sekmesstovykla



Gediminas Grinevičius

490-492 Neasden Lane North
London NW10 0DG
 

Skambink/Whatsap/Viber

T: +447737647668

  • YouTube
  • Facebook
  • Instagram