Serija #225 Svarbu ne LIKE kiekis, o kiek uždirbi! 🔥

Updated: Jul 11

Kartais sulaukiu komentarų ar žinučių iš haterių, kad turiu nepakankamai YouTube prenumeratorių ar nepakankamai like surenku ant Facebook postu ir kaip aš drįstu mokinti apie socialinę mediją 😁


Gavęs tokius komentarus nusišypsau, nes matau, kad dauguma žmonių vis dar nesupranta verslo statymo per socialinę mediją esmės.


Žinoma visi norime turėti Facebook verslo puslapį su milijonu fanų, turėti milijoną sekėjų Instagrame ir dar milijoną prenumeratorių YouTube kanale. Ir žinoma kuo daugiau žmonių tave seka, tuo tai yra naudingiau tau ir tavo žinutė pasiekia vis daugiau žmonių, bet...


Esmė statant verslą per socialinius tinklus yra KIEK UŽDIRBI, o ne kiek like surenki, kiek komentarų gauni ar kiek kartu tavo turinį pasidalina kažkas. Su "like" savo vaikų nepamaitinsi, su video peržiūrų kiekių namo paskolos neapmokėsi, ir su komentarų ar pasidalinimų skaičiumi mašinos lizingo nepadengsi.


Tavo efektyvumas socialinėje medijoje yra parodomas tavo balansu banko saskaitoje gale mėnesio, o kaip bebūtų gaila, dauguma vadinamų "influenceriu" su tūkstančiais sekėjų ir peržiūrų nesuduria galo su galu ir prašo žmonių paramos susikūrę aukojimo sąskaitas.


Todėl ir tau rekomenduoju dirbant per socialinius tinklus nepamiršti dėl ko tai darai. Tikslingai dirbk per socialinius tinklus, kad kiltų tavo klientų ir komandos narių skaičius, o ne tavo like ir sekėjų skaičius. Jei kursi gerą vertingą turinį, like ir sekėjai ateis betkokiu atveju.

Tavo draugas ir partneris sėkmėje

Gediminas Grinevičius - Verslo Treneris



Ar norėtum sužinoti daugiau apie:


 #1 Pamoka: Kaip susikurti Facebook verslo puslapį?

 

#2 Pamoka: Kaip susitvarkyti Facebook puslapio svarbiausius nustatymus?

 

#3 Pamoka: Kaip plėsti ir auginti Facebook puslapio auditoriją?

 

#4 Pamoka: Kaip suformuoti reklaminio posto tekstą?

 

#5 Pamoka: Kiek turėtum išleisti mokamai reklamai ir kaip nusistatyti teisingą biudžetą?

 

#6 Pamoka: Kaip paleisti pirmąją reklaminę kampaniją?

 

#7 Pamoka: Kaip pamatyti kokią reklamą naudoja kiti žmonės ir kaip iš jų išmokti?

 

#8 Pamoka: Kaip sukurti reklamines auditorijas pagal žmonių demografiją, pomėgius ir elgesį?

 

#9 Pamoka: Kaip naudoti video reklamai - ką verta žinoti?

 

#10 Pamoka: Kaip susikurti savo pirmajį Chatbot’ą?


Sužinok daugiau apie “Tinklinio Marketingo Facebook Stovyklą” čia: www.tinklinismarketingas.lt/facebookstovykla


Gediminas Grinevičius

490-492 Neasden Lane North
London NW10 0DG
 

Skambink/Whatsap/Viber

T: +447737647668

  • YouTube
  • Facebook
  • Instagram