Per paskutinius kelis mėnesius dėl stipriai pasikeitusios pasaulinės padėties, pandemijos ir karantino stipriai šoktelėjo verslo iš namų populiarumas. Daug daugiau žmonių pradėjo ieškoti alternatyvių būdų užsidirbti pinigų.
Kadangi tiek daug žmonių pradėo jungtis į tinklinį marketingą, daug kompanijų patyrė didžiulius šuolius apyvartoje ir kompanijos augime, bet su greitu augimu, visada yra susiję iššūkiai.
Daug kompanijų pradėjo trūkti produktų, padėjo strigti tinklalapiai ir online parduotuvės dėl labai didelio žmonių srauto. Ir iš karto daug verslo parnerių pradėjo skųstis, dėl šių problemų, nes jie nori greito augimo, bet nenori iššūkių. Taip negali būti. Arba tu turi lėta augimą ir neturi augimo problemų, arba turi greitą augima ir tada patiri augimo problemas.
Dažnai girdžiu žmones sakant, kad jie norėtų, jog būtų prisijungę prie sėkmingų tinklinio marketingo kompanijų kai dar buvo tik pradžia. Tikrai? Nemanau. Nes kai nauja kompanija startuoja tada yra daugiausiai problemų, iššūkių, produkto trūkumo, tinklalapiai neveikia, nėras sukurtų įrankių ir mokymų ir t.t. Tie patys žmonės, kurie sako, kad norėtų būti prisijungę kai kompanijos pradžia buvo, meta savo verslus dėl iššūkių ir problemų.
Kaip Eric Worre sako "visos kompanijos turi problemų, tu tiesiog turi išsirinkti kompaniją su, kuria nori turėti problemų".
Tavo draugas ir partneris sėkmėje
Gediminas Grinevičius - Verslo Treneris
Vienos valandos asmeninė konsultacija
Nori aptarti tavo situaciją “gyvai”? Rezervuok vienos valandos trukmės konsultaciją dėl tinklinio marketingo verslo su manim. Konsultacija vyksta video skambučiu arba susitikus gyvai.
Sužinok daugiau apie asmeninę konsultaciją čia: www.tinklinismarketingas.lt/clients
Comments