top of page
Writer's pictureGediminas Grinevičius

Serija #217 Ką daryti su NEGATYVIAIS žmonėmis tavo Facebook grupėje?🤬

Atnaujinta: 2020-07-11

Facebook grupės gali būti labai naudingas įrankis plečiant verslą ir klientų ratą ir juos palaikant, bet laikas nuo laiko atsiras negatyvių, toksiškų žmonių tavo grupėse, kurie gadins grupės moralę.


Tu kaip lyderis ir grupės administratorius turėtum palaikyti tvarką ir šalinti žmones, kurie neatsižvelgia į grupės taisykles.


Į grupės taisykles rekomenduočiau įrašyti, kad grupė tai pozityvi erdvė kur dalinamės naudinga informacija, jei žmogus turi kažkokių problemų, iššūkių ar kitų sunkumų, tada turėtų susisiekti su tavimi arba savo artimiausiu lyderiu asmeniškai.


Tavo komandos nariai turi suprasti, kad buvimas grupėje yra PRIVILEGIJA, o ne savaime suprantamas dalykas. Tai tavo grupė su tavo taisyklėmis ir jei jie nepaisys tų taisykliu, tą privilegiją praras.


Aš žmogui parašau asmeniškai, kai pirmą kartą prasižengia ir duodu įspėjimą, jei po to dar kartą įdeda negatyvią informaciją arba rašo negatyvius komentarus, tada ištrinu iš grupės ir parašau asmeniškai, kad aš ir toliau jam padėsiu ir palaikysiu, bet grupėje jis būti nebegalės.


Tas pats ir su klientų/bendruomenės grupėmis. Jei atsiranda negatyvūs žmonės su toksiškais komentarais aš jiems duodu "ban" ir tokiu būdu jie daugiau grupės negali rasti ir prie jos negali daugiau prisijungti. Turi suprasti, kad negatyvūs žmonės, kurie rašo kritiškus postus ir komentarus, tavo klientais greičiausiai netaps, tai kokia prasmė juos laikyti savo grupėje.

Tavo draugas ir partneris sėkmėje

Gediminas Grinevičius - Verslo Treneris



 

Tinklinio Marketingo Lyderystės Stovykla


Pamoka #1: Lyderio požiūris ir mąstysena. Kuo lyderiai skiriasi nuo kitų verslo partnerių? Kaip jie mąsto ir ką daro kitaip?

 

Pamoka #2: Penki lyderystės faktoriai ir kaip juos išugdyti savo komandos nariuose. Kaip rasti ir sukurti tikrus lyderius komandoje?

 

Pamoka #3: Kaip sukurti gerą atmosferą ir kultūrą savo komandoje. Kaip užtikrinti, kad visi komandos nariai jaustūsi gerai tavo komandoje, nesvarbu kokie jų tikslai ir troškimai?

 

Pamoka #4: Keturi asmenybių tipai. Kaip pakviesti skirtingų asmenybių tipų žmones į verslą ir kaip su jais dirbti? 

 

Pamoka #5: Kaip pritraukti daugiau žmonių į renginius. Tapk renginių reklamos “mašina” ir kelk savo verslo mastelį naudodamas/ -a renginius.

 

Pamoka #6: Mentorystė. Kodėl mentorystė yra svarbi ir kaip būti geru mentoriumi savo komandos nariams? Kaip padėti žmonėms tobulėti komandoje?

 

Pamoka #7: Problemų sprendimas. Kaip susitvarkyti su iššūkiais ir problemomis versle, kaip padėti savo komandos nariams išspręsti problemas?

 

Pamoka #8: Keturi komandos nario progreso lygiai. Kaip padėti komandos nariui skirtinguose etapuose? Kaip suteikti teisingą kiekį instrukcijų ir motyvacijos?

 

Pamoka #9: Kaip pravesti 3-jų krypčių skambutį, prezentaciją ir mokymų renginį. Ką svarbu žinoti organizuojant renginius, kaip susitvarkyti su kandidato klausimais ir pasipriešinimu?

 

Pamoka #10: Tiksų užsibrėžimas ir veiksmų planas. Kaip padėti savo komandos nariams pamatyti “didelį paveikslėlį” ir išsiugdyti viziją?

 

BONUS #1: Pasidalinsiu su tavimi ką išmokau per “BEYOND LEADERSHIP” (“Virš Lyderystės”) mokymuose su Eric Worre Las Vegase. Į šiuos mokymus gali papulti tik tinklinio marketingo lyderiai uždirbantys virš $100,000 per metus tinklinio marketingo versle ir bilietas vienam žmogui į šį renginį kainuoja $5000. 


Sužinok daugiau apie “Tinklinio Marketingo Lyderystės Stovyklą” čia: www.tinklinismarketingas.lt/lyderystesstovykla

80 peržiūrų0 komentarų

Naujausi įrašai

Rodyti viską

Comments


bottom of page