top of page

#Serija #1164 "Kompanijų Keitiko" spąstai


Šiandien noriu su tavimi pakalbėti apie “kompanijų keitiko spastus”



Ir kaip tu, kaip tinklinio marketingo atstovas ir lyderis, gali tų spastų išvengti. 



Per 14 metų tinklio marketingo versle susidūriau daug kartų su tokiu scenarijumi. Susisiekia su manimi žmogus ir sako, aš dirbau su tokia kompanija arba su keliom kompanijom, visos jos buvo blogos, sponsoriai buvo blogi arba dar kažkas buvo blogai, noriu ateiti pas tave į komandą. 



Čia yra didelė rizika! Kokia rizika? 



Jeigu žmogus buvo su keturiom kompanijom ir jūs visos buvo blogos ir jis ateis į tavo komandą, tai didelis šansas, kad tavo kompanija bus penktoji bloga kompanija! Jeigu žmogus buvo su penkiais lyderiais prieš tai ir ateis dabar į tavo komandą, tai didelis šansas, kad tu tapsi šeštasis blogas lyderis! 



Ką tai reiškia? Reiškia, jeigu į tave kreipiasi žmogus, kuris prieš tai dirbo su kita kompanija, aš labai rekomenduočiau pirma padaryti interviu su tuo žmogumi.



Išsiaiškinti dėl kokios priežasties tas žmogus paliko paskutinę kompaniją arba paskutines kelias kompanijas?



Nes labai dažnai žmonės keičia kompanijas iš silpnumo: “Ai, ten buvo labai sunku dirbti. Ten labai man nesisekė parduoti produkto, nesisekė rasti žmonių. Tai va, ateisiu į tovo kompaniją, bus lengviau”



Nebus lengviau!



Atėjus į mano kompaniją, vis tiek reikės įdėti velniškai daug darbo. Ir vis tiek reikės sugebėti parduoti produktą. Ir vis tiek reikės sugebėti surasti žmonės ir juos pasirašyti į komandą. Lengviau nebus. 



Tinklinio marketingo atstovai dažnai mėgsta taip pasakyti: “oi, mano kompanijoje tai produktas pat save parduoda. Oi, mano kompanijoje tu žymiai lengviau uždirbsi pinigus.”



Tikrai? Ar tikrai? Ar iš tikrųjų reikės lygiai tiek pat įdėti darbo? Lygiai tiek pat įdėti pastangų?



Tai būna tam tikros priežastys, dėl kurių žmonės turi pakeisti kompaniją. Pavyzdžiui, sakykime, produktas jiems netinka arba kažkokios kitos svarios priežastys. 



Bet daugelis žmonių keičia kompaniją iš silpnumo. Dėl to, kad tingi dirbti, dėl to, kad tingi mokytis ir išmokti, daryti kažką, kas jiems nesiseka, dėl to, kad kurį laiką negavo rezultato toj kompanijoj. Jie galvoja, kad pakeitus tą kompaniją ir peršokus į kitą kompaniją bus geriau. Peršokus į kitą kompaniją ateis pinigai greičiau. 



Dažniausiai taip nebūna. 



Per 14 metų tai esu matęs tiek daug kartų, kai žmonės pereina iš vienos kompanijos į kitą ir nei vienoje kompanijoje negauna rezultato. Nei vienoje kompanijoje nesukuria komandos. Ne dėl to, kad verslai blogi. Ne dėl to, kad kompanijos blogos. 



Dėl to, kad paprasčiausiai tas žmogus būtent nėra įsipareigojęs, nepadaro pakankamai veiksmų, nepastoviai dirba.



Tu kaip lyderis gali tapti labai lengvai sugundytas, kai į tave kreipiasi žmogus ir sako: “noriu ateit pas tave į kompaniją” ir sako “tu tokia nuostabi lyderė”. Mums, kaip lyderiams, labai malonu tai girdėti ir tai paglosto ego, bet…



…nereitai tu su tokiu žmogumi praleisi nemažai laiko, įdėsi nemažai pastangų tik tam, kad tas žmogus lygiai taip sėkmingai, kaip pas tave atėjo iš kitos kompanijos, iš tavo kompanijos išeitų dar į kitą. Ir tada dar į kitą. Ir tada dar į kitą ir tt.



Esu matęs ne vieną tokį žmogų, kurie šokinėja iš kompanijos į kompaniją ir tai daro metus, du, tris, penkis ir kartais dešimtmečiais ir jokio rezultato taip ir nesukuria. 



Tie patys žmonės paskiau lieka nusivylę tinkliniu marketingu ir sako, kad visa šita industrija yra nesąmonė. 



Dėl ko? Dėl to, kad paprasčiausiai jie neišbuvo pakankamai ilgai su jokia kompanija, kad pasiektų rezultato. 



Aš nesakau, kad niekada tai negali įvykti. Aš tikrai pažįstu lyderių, kurie pakeitė kompaniją ir tapo milijonieriais, bet dažniausiai jie nekeitė kompanijos iš silpnumo. Dėl to, kad tingėjo dirbti, dėl to, kad buvo per sunku ar panšiai.



 Dažniausiai ten jau buvo kažkokios gilesnės priežastys, kur galbūt įvyko kažkoks konfliktas stiprus su kompanija arba su lyderiu, arba produktas netiko, arba ta kompanija užsidarė tam tikroje šalye ir jie nebegalėjo statyti su tą kompanija verslo.



Tu kaip lyderis turi apsaugoti save, savo laiką, savo energiją ir savo pastangas. Jeigu į tave kreipiaisi žmogus, kuris jau yra dirbęs su tinkliniu marketingu ir metė prieš tai, paklausk: “o ką tu darysi kitaip šį kartą?” 



Jei sako, kad praeitoje kompanijoje buvo blogi lyderiai, paklausk:  “o koks tavo požiūriu turėtų būti geras lyderis?” ir pažiūrėk ar to žmogaus lūkesčiai atitinka realybę?



Jei jis tikisi, kad tu už jį statytsi komandą ir jam ieškosi klientų, tada tu irgi nebūsi “geras lyderis”, nes tu nepadarysi viso darbo už tą žmogų. 



Geriau išsiaiškinti šitus dalykus prieš užsiregistruojant tą žmogų į komandą, negu užsiregistruoti tą žmogų, ir būti dar vienu blogu lyderiu, dar viena bloga kompanija. 



Tai labai paveiks tavo motivaciją ir energiją, kai pasirašęs žmogus nieko nedarys, arba pasirašys ir pereis vėl į kitą kompaniją. Jau geriau iš viso nebūtų pasirašęs į tavo komandą. 



Paklausk tokio žmogaus: “kaip manai, kodėl tau nepasisekė su prieš tai kompanija? Kaip manai, ar tu sugebėsi daryti tokius veiksmus? Ar tu būsi pasiruošęs kontaktuoti nepažįstams žmonės? Ar tu būsi pasiruošęs kelti postus, storius, video? Ar tu būsi pasiruošęs pasidalinti produktais su savo draugais, šeimos nariais? Ar tu būsi pasiruošęs užsakyti produktų ir juos vartoti?"



Tokiu būdu tu sutaupysi sau laiko, tam žmogui laiko, ir išvengsi nusivylimo abiems.



Ar buvo naudinga |VARDAS| ? Jei gali pakviesk savo draugus prenumeruoti šį naujienlaiškį čia https://gediminonaujienlaiskis.lt/ iš anksto ačiū!



Tavo draugas ir partneris sėkmėje


Gediminas Grinevičius - Verslo Treneris




📣 NAUJAS KURSAS 📣



"10,000 sekėjų per 90 dienų"



Startuoja antradienį blandžio 8 dieną



įsigyk dabar žemiausia "early bird" kaina



 
 
 

Kommentare


bottom of page