top of page

Serija #1019 NESLĖPK kodėl atvažiuoji pas kandidatą

Nesenei turėjau galimybę pamatyti idomią situaciją.


Du tinklinio marketingo atstovai atvažiavo pas žmogų į namus pristatyti savo produktą/kompaniją.


Kai sutarinėjo susitikimą, jie nepasakė su kokia kompanija ar produktu darbuojasi ir labai miglotai apibūdino kuo užsiima, užsiminė tik apie "ekologija ir gamtos saugojimą".


Atvažiavus pas žmogų paaiškėjo, kad tas žmogus jau puikiai žino apie jų kompanija ir netu turi įsigijęs jų kompanijos produktus.


Koks istorijos moralas?


Jie sugaiško kelias valandas važiuodami primyn ir atgal.

Sugaiško kelias valandas bendraudami su žmogumi, kuris jau turi jų priduktus ir iš jų tikriausiai nepirks jų daugiau, nes jie ilgaamžiai.

Išeikvojo pinigus ant kuro.


Jei tik būtų uždavę "KVALIFIKACINIUS" klausimus šiam potencialiam prikėjui, jie būtų sužinoję visą reikalingą informaciją ir sutaupę sau laiko ir pinigų.


Todėl rekomenduoju visada išsiaiškinti pas ką tu važiuoji daryti pristatymą ir išsiaiškinti ar tas žmogus žino apie tavo kompaniją/produktą, kad sutaupytum sau ir kitiems žmonėms laiko ir resursų.



Tavo draugas ir partneris sėkmėje

Gediminas Grinevičius - Verslo Treneris


 

🎥 Seminaras “TRUMPŲ VIDEO MEISTRYSTĖ” Rugpjūčio 20 dieną 19:00val. LT laiku. Prisijunk prie ČEMPIONŲ LYGOS, kad galėtum žiūrėti http://cempionulyga.lt/ 🎥





💎 Norėtum ateinančius 12 mėnesiu dirbti asmeniškai su manimi? DEIMANTINIS KLUBAS https://www.tinklinismarketingas.lt/deimantinisklubas 💎


🔝🔝🔝 Prisijunk prie Numeris #1 Tinklinio Marketingo mokymų bendruomenės Lietuvoje - Čempionų Lyga čia http://cempionulyga.lt/ ir sukurk PROVERŽĮ savo versle! 🔝🔝🔝


Ar jau turi knygą "LAISVĖ, daryti tai, kas patinka"


👉 Lietuvoje:


👉 UK ir į kitas šalis : https://www.tinklinismarketingas.lt/laisve

26 peržiūros0 komentarų

Comentarios


bottom of page