top of page

Serija #1185 PROBLEMOS ir POREIKIAI tau gali uždirbti daug pinigų?

Problemos ir poreikiai: kaip jie gali uždirbti tau pinigų?



Šiandien noriu su tavimi pasikalbėti apie vieną labai svarbų dalyką – problemas ir poreikius. Tiksliau – kaip jie gali padėti tau uždirbti daugiau pinigų.



Ar problemos gali atnešti pelną?



Taip! Ir ne tik problemos, bet ir poreikiai.



Dažniausiai mes problemų vengiame: "Oi, kuo mažiau problemų – tuo geriau." Tačiau verslo požiūriu – tai lobis!



„Tinklinės rinkodaros vadovas“ trečiajame skyriuje („Prospektingas ir marketingas“) kalbu apie tai, kaip svarbu:



suprasti savo potencialaus kliento problemas,



išsigryninti jų poreikius,



ir tik tada pasiūlyti produktą ar verslo galimybę.



Mąstyk kaip klientas, ne kaip pardavėjas



"Galvok ne kaip žvejys, o kaip žuvis."



Tu nori pritraukti klientą? Tai pirmiausia įlįsk į jo galvą. Ne apie save kalbėk, ne apie produktą, o apie tai, ką jaučia klientas, kas jį nervina, kas neduoda jam ramybės.



Pvz.:


Tavo produktas padeda numesti svorį? Pagalvok:



Ar žmogus jaučiasi blogai, nes netelpa į mylimus rūbus?



Ar gėdijasi eiti į paplūdimį?



Ar stokoja energijos, sunkiai juda, dūsta sportuodamas?



Tai – tikros problemos. Ir jos verčia žmones ieškoti sprendimų. Tu jiems gali padėti.



Aukštesnis lygis – ne tik problemos, bet ir POREIKIAI



Problemos suveikia. Bet dar geriau – poreikiai, svajonės, tikslai.



Jei kalbi tik apie problemas, kartais pritrauki žmones, kurie:



yra „probleminiai“ patys,



nesiryžta veikti,



yra įstrigę negatyve.



O jei kalbi apie tai, ko žmonės nori – pritrauki tuos, kurie:



yra pasiruošę investuoti į save,



nori sprendimų,



turi tikslų ir noro keistis.



Pvz.: žmogus, norintis sulieknėti, galbūt svajoja:



Įlįsti į aštunto dydžio suknelę,



Jaustis laisvai ir drąsiai paplūdimyje,



Turėti tiek energijos, kad galėtų žaisti su anūkais be sustojimo.



Jis nenori tik numesti kilogramų – jis nori GYVENTI kitaip.



Tu jam gali padėti tai pasiekti.



Ką daryti tau?



Išsigrynink, kokias problemas sprendžia tavo produktas.



Pagalvok, kokius slapčiausius norus ir tikslus jis padeda išpildyti.



Komunikuok tai savo turinyje – per įrašus, video, live’us, istorijas, susirašinėjimus.



Nustok „kišti“ produktą – vietoj to, užduok klausimus.



Kalbėk apie tai, kas žmogui rūpi. Kalbėk apie jį, ne apie save.



Tavo draugas ir partneris sėkmėje


Gediminas Grinevičius - Verslo Treneris



📚 Knyga "Tinklinės Rinkodaros Vadovas" čia https://www.tinklinismarketingas.lt/tinklinesrinkodarosvadovas 📚


🔝🔝🔝 Prisijunk prie Numeris #1 Tinklinio Marketingo mokymų bendruomenės Lietuvoje - Čempionų Lyga čia http://cempionulyga.lt/ ir sukurk PROVERŽĮ savo versle! 🔝🔝🔝


💎 Norėtum ateinančius 12 mėnesiu dirbti asmeniškai su manimi? DEIMANTINIS KLUBAS https://www.tinklinismarketingas.lt/deimantinisklubas 💎

Comments


bottom of page